Přejít k hlavnímu obsahu

Jak si poradit s platbou vánočních dárků | 4 tipy

29. Říjen 2019

Vybíráte, čím letos obdarujete své nejbližší, ale nevíte si rady, jak dárky financovat? Nemusíte propadat panice. Vyřešte to jednoduše díky tipům z našeho článku.

1

Nakupte a zaplaťte až po Vánocích

Pokud vybíráte vánoční dárky, ale nemáte dostatek finančních prostředků, protože stále čekáte na výplatu, využijte možnost odložené platby. Ta spočívá v tom, že si objednáte vybrané zboží a zaplatíte za něj až do 14 dnů od převzetí nákupu. Kromě času tak získáte také možnost si produkt pohodlně vyzkoušet a ověřit.

2

Netrefili jste se? Dárek jednoduše vraťte

Takový scénář byste si nepřeje nikdo, šlápnout vedle ale může každý. Pokud se u vás dárky nesetkají s úspěchem, budete v klidu, protože budete vědět, že se nic neděje. Do 14 dnů od převzetí totiž můžete snadno zboží vrátit, aniž byste museli něco platit. Nemusíte se bát žádných poplatků navíc, za tuto službu nezaplatíte ani korunu navíc.  

3

Vyzkoušejte a klidně hned vyměňte

Našli jste na e-shopu skvělý dárek, ale chtěli byste vidět, zda je výrobek přesně takový, jak ho výrobci popisují? Nebo jste si v internetovém obchodě našli něco pro sebe, ale bojíte se, že vám to nesedne? Při objednávce s platbou Mall Pay si můžete vyzkoušet zboží z domova a v klidu si ho prohlédnout, aniž byste ho museli předem platit. Pokud by vám nesedělo nebo neodpovídalo vašim představám, můžete ho bezplatně vrátit a ihned si vybrat jiné.

4

Objednejte něco dalšího, podmínky jsou stejné

Chcete koupit dárek i pro jiné příležitosti nebo plánujete využít povánoční slevy? Nemějte strach, že byste při další objednávce museli platit předem. Postup je pokaždé stejný. Zboží si můžete vždy v klidu prohlédnout a zaplatit až za 14 dnů od převzetí.

Jak funguje objednávka s MALL Pay?

  1. Vyberte si zboží a v kroku Doprava a platba zvolte Odloženou platbu MALL Pay
  2. Počkejte na doručení nebo si nákup vyzvedněte
  3. Své zboží si prohlédněte a po dobu 14 dnů vyzkoušejte
  4. Pokud nejste zcela spokojení, využijte vrácení zdarma nebo ho zaplaťte do 14 dnů.

Návod obsahuje komerční sdělení.

Autor: redakce
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak vyhrát ve Sportce
Jak vybrat zásnubní prsten | tipy
Jak si založit vlastní PayPal účet
Jak a kde nakoupit kryptoměny?