Přejít k hlavnímu obsahu

Jak si vyrobit diorama | rady

Jak si vyrobit diorama | rady. Diorama je mini-svět, zachycení krajiny a nějaké události do krabice, pouzdra nebo skleněné nádoby. Můžete si vytvořit svůj vlastní malý svět s modely postav, který se může jevit jako zmražený moment historické události, například významný moment první nebo druhé světové války, přistání na Měsíci nebo cokoliv jiného, ​​co chcete vytvořit. Zde je návod, jak vytvořit vlastní diorama.

Co je potřeba

kartonová krabice či nádoby z jiného materiálu
miniatury zvířat, stromů, rostlin, předmětů
hobby štětce
modelovací hmoty
barvy, lepidlo, papír na pozadí

1

Zvolte si měřítko. Diorama bude uvěřitelné podle toho, jak bude "skutečné". Podle měřítka budet mít poměr velikostí zobrazovaných předmětů.

2

Vyzvedněte si v obchodě postavy, modely nábytku, předmětů, vše co bude zapadat do vnitřní scény. Ideálním místem pro nákup je dětské hračkářství a samozřejmě obchůdky s potřebami pro modeláře.

3

Zvolte si pozadí. Můžete jej nakreslit nebo použít tapetu, balicí papír či jiný vhodný materiál. Pamatujte, že obrázky na pozadí by měly být v souladu se zvoleným měřítkem a se zachycovanou událostí.

4

Vyberte krabici či jiný box. Pro školní projekty děti obvykle zvolí krabici od bot. Je to nejjednodušší a nejdostupnější. Použijte materiál, který bude lehký, ale také stabilní.

5

Vyrobte si diorama, začněte pozadím, prostupujte do popředí. Na pozadí mějte obzor, oblohu, strop nebo podlahu. Pak je zde místo pro větší objekty - jako jsou např. stromy. Nejmenší objekty by měly být umístěné nejblíže k přední straně. Použijte lepidlo pro uchycení předmětů.

Tento návod je vhodný pro úplné začátečníky, kteří uvažují o tom, že si postaví vlastní diorama.

Autor: chorche
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak si udržet zdraví i na podzim | rady
Jak si udržet zdraví i na podzim | rady. A podzim je zase tady. Přichází období plné barev, ale také plískanic, dešťů a viróz. Důkladně se na něj přip…
Jak se zbavit kuny na půdě | rady
Jak se zbavit kuny na půdě | rady. Jak se zbavit kuny na půdě? Připadá vám kuna jako docela roztomilé zvířátko? Pokud se vám zabydlí na vaší půdě, tak…
Jak si poradit s filo těstem
Jak si poradit s filo těstem | recept jak zpracovat filo těsto. Filo těsto má jednoduché složení, skládá se jen z mouky, vody, oleje, špetky soli a oc…