Přejít k hlavnímu obsahu

Jak si vyrobit třpytivé tenisky

Říká se, že boty dělají člověka a něco na tom bude. Pokud máte orvané staré boty vypadá váš vzhled celkově bez energie. Pokud však máte zářivé vypadáte svěže a s energií, i když se třeba zrovna ten den tak necítíte. Jestli máte doma staré tenisky, kterých se těžko vzdáváte a chtěli byste jim dát opět nový život nebo máte nové, které jste si koupili nedávno, ale nenosíte je, protože máte pocit, že jim něco chybí, tak vám stačí pár maličkostí, které nejsou finančně nijak náročné a můžete zářit jak ve městě, tak na parketě.

Co je potřeba

Tenisky nebo jiné boty

Lepidlo Hercules

Štětec

Staré noviny

Lak na vlasy

Třpytky nebo flitry

Další ozdoby dle libosti (cvočky)

1

Nejdříve tenisky očistíme, pokud máte staré. Jestli máte nové tenisky, tak není potřeba nijak zasahovat. Poté si dáme boty na staré noviny a vyndáme tkaničky z bot. Natřeme pomocí štětce na boty lepidlo Hercules, tam kde chcete mít třpytky. Hned jak máme obuv natřenou lepidlem, sypeme pozvolna třpytky. Představte si, že vysypáváte formu na pečení, tak podobným způsobem sypte třpytky na boty. Nejdříve nasypte menší kupičky a poklepejte prsty na botě, aby se  třpytky dostaly dál.

2

Poté co máme třpytky nanesené, necháme lepidlo zaschnout. Když je lepidlo suché, zandáme tkaničky zpět do boty a celou botu přelakujeme sprejem na vlasy. Nebojte se toho a dejte tam pořádnou vrstvu, čím více laku budete mít, tím méně třpytek vám bude opadávat.

3

Boty můžeme ještě různě dozdobit například cvočky, které seženete v každé galanterii. Tam je třeba cvoček zabodnout do boty a z druhé strany například pomocí druhého konce jakéhokoliv kuchyňského příboru zatlačit ostrou hranu do boty. A je to hotové! Můžete vyrazit do města!

Autor: Niki
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články