Co je potřeba

  • 1 balení listového těsta
  • 4 ks kuřecích prsou
  • rajský protlak nebo kečup
  • lupínky mandlí
  • 2 vejce
  • 1 vejce na potření závinu
  • 150 g plátkový nebo balkánský sýr
  • sůl, pepř, vegetu
1

Kuřecí prsa omyjeme, naklepeme ze strany, kde není blána, osolíme a případně opepříme. Můžeme je na másle na pánvičce z obou stran osmahnout. Pokud nemáme příliš času, vůbec nevadí, když je poklademe na těsto syrové.

2

Listové těsto rozválíme na plát, potřeme rajským protlakem nebo kečupem. Slabounce rozklepané kuřecí řízky poklademe na střed těsta a trochu maso osolíme nebo můžeme ochutit vegetou. Přidáme na plátky pokrájené vařené vejce. Na to dáme plátky sýru nebo zasypeme balkánským sýrem. Dobrá je také nastrouhaná Niva, ale záleží na vaší volbě, jaký sýr použijete. Vše zasypeme strouhanými mandlemi a bazalkou.

3

Z jednoho balení listového těsta uděláme dva slané záviny. Každý hotový závin opatrně zabalíme, to znamená, že z obou stran závinu těsto přehodíme a okraje zamáčkneme, aby náplň během pečení nevytékala.

4

Závin z listového těsta a s kuřecím masem přeneseme na plech, buď vyložený pečicím papírem, anebo na vymaštěný plech. Oba záviny potřeme vejcem a upečeme ve vyhřáté troubě dozlatova a ještě vlažné podáváme. Další varianta je, že jednotlivými kousky závinu doplníme obloženou mísu.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4.142855
Average: 4.1 (7 votes)