Přejít k hlavnímu obsahu

Jak udělat tagliatelle s pastou z pečených paprik | recept

Jak udělat tagliatelle s pastou z pečených paprik | recept. Dlouhé ploché nudle tagliatelle s pastou z pečených paprik? Mňam! Je to báseň pro chuťové pohárky. Při přípravě italských těstovin tagliatelle s pastou z pečených paprik nezapomeňte také na koriandr. Jídlu dodá šmrnc. A nakonec tagliatelle posypte parmazánem.

Co je potřeba

velká červená paprika
velká žlutá paprika
hrst koriandru
hrst čerstvého kopru
hrst petrželové natě
200 ml olivového oleje
pepř
sůl
tabasco

parmazán k podávání

1

Papriky opečete vcelku, dokud nezčervenají. Vložte je do mikrotenového sáčku a nechejte je 5 minut zapařit.

2

Oloupejte je, omyjte je, zbavte jádřince a stopky a vložte do mixéru.

3

Přidejte olej, bylinky, ochuťe solí, pepřem a tabascem. Vše důkladně rozmixujte.

4

Těstoviny tagliatelle uvařte podle návodu na obalu. Uvařené těstoviny tagliatelle sceďte a promíchejte s připravenou pastou z pečených paprik.

5

Před podáváním tagliatelle s pastou z pečených paprik můžete posypat nastrouhaným parmazánem.

Autor: KJersey
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak udělat šunkovou pizzu | recept
Jak udělat šunkovou pizzu | recept. Pizza je velmi oblíbený pokrm původem z Itálie. Skládá se z těstovitého základu většinou kruhového tvaru a mnoha d…
Jak udělat rajčatovou omáčku | recept
Tipy na rajčatovou omáčku pro kuchařské začátečníky. Rajčatová omáčka nemusí nutně být tou „rajskou“, která českého strávníka provází od mateřské škol…