Co je potřeba

  • 1 kg kuřecích dílů i s kůží (křídla, stehýnka, hřbety)
  • 2 polévkové lžíce sojové omáčky
  • 1 kávová lžička mletého zázvoru
  • 1/4 lžičky soli
  • 1/4 lžičky mletého pepře
  • 1/2 lžičky sladké nebo pálivé papriky (podle chuti)
  • 150 g bramborových lupínků
  • lžíce hladké mouky
  • trochu oleje
1

V misce prošlehejte sojovou omáčku s kořením a solí. Kombinaci koření můžete zvolit podle vlastní chuti, nemusíte se řídit předpisem. Já mám nejraději tuto směs.

2

Celé kuře i s kůží naporcujte na malé kousky, nebo rovnou kupte již připravené kuřecí kousky v obchodě. Maso v misce dobře promíchejte v koření, kousky musí být obalené ze všech stran. Maso v marinádě nechte hodinu až dvě odpočinout.

3

Připravte si obalovací směs. Potřebujete k tomu sáček bramborových chipsů – slané či paprikové. Sáček propíchněte, vytlačte vzduch a paličkou na maso brambůrky roztlučte na malé kousky. Tímto postupem si neuděláte zbytečný nepořádek v kuchyni.

4

Drť z chipsů v misce na obalování promíchejte s hladkou moukou. Kousky kuřete ve směsi obalujte. Nebojte se přitlačit, aby se na maso nachytalo co nejvíc drobků.

5

Plech vyložte papírem na pečení a ten potřete olejem. Pak na něj poskládejte obalené maso. Pečte v troubě při 220 °C. Asi po 15 minutách kousky otočte a dopékejte ještě zhruba 15 až 20 minut po druhé straně. Upečené kousky mají hezkou načervenalou barvu. Doba pečení je orientační, uzpůsobte ji podle potřeby. Ať vám chutná!

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
0
Zatím nehodnoceno