1

Vzdálenost od domova rozhodně nehraje roli. Když se chceme poohlédnout po kvalitním kosmetickém salónu, nebudeme brát v potaz to, abychom to měli co nejblíž. Mnohem důležitější je spektrum služeb, které jednotlivé salóny nabízejí. Zrovna tak je dobré ohlídat si, jakou kosmetiku, respektive kosmetické značky, se v nich používají. Jsou ženy, které mají s určitými přípravky vynikající nebo naopak špatné zkušenosti. Proto není od věci informovat se s předstihem.

2

Pokud je to možné, zkuste si dohledat na internetu recenze nebo zkušenosti žen, které už navštívily kosmetický salón před vámi. Počítejte ale s tím, že mezi větším množstvím hodnocení zřejmě najdete i nějaké ty negativní. Je na vás, jakou tomu budete přikládat váhu. Jestliže jsou ty špatné v převaze, nejspíš to o něčem vypovídá.

Solidní provozovna, ať už nabízí služby kosmetické, kadeřnické, pedikúru nebo masáže, by měla mít k dispozici ceník, aby při placení nedošlo k nedorozumění. Samozřejmostí by měl být pořádek, čistota a dodržení termínu a doby vašeho objednání.

3

Stejně tak by profesionální kosmetička měla brát v potaz, jakou máte pleť, jakou běžně užíváte kosmetiku, co vám dělá nebo nedělá dobře a respektovat, co si nepřejete na pokožku aplikovat. Ideální je, pokud vám kosmetička založí kartu, bude tak mít přesně přehled, jakými přípravky vás ošetřovala během předchozích návštěv. Získá tak dobrou představu o tom, co vaše pleť potřebuje.

Řada zákaznic si už neumí představit, že by průběžně nevěděly, co právě kosmetička s jejich pletí provádí. Komentář, jakou používá kosmetiku a jakému účelu slouží, by měla být samozřejmostí. Návštěva kosmetiky nebývá zrovna levná záležitost, a tak je dobré, aby žena věděla, kdy kosmetička pleť čistí, hydratuje, vyživuje, napíná nebo revitalizuje. Jen tak pozná, jaká procedura a jaký přípravek jí dělá dobře.

Tipy
  • Než kosmetička přikročí k práci, dohodněte se na tom, co přesně bude s vaší pletí provádět.
  • Domluvte se na ceně nebo alespoň na cenovém stropu, vyhnete se nepříjemnému překvapení.
  • Návštěvu kosmetického salónu odložte, pokud je vaše pleť podrážděná od slunce.
Varování

Jestliže jste na některé přírodní nebo chemické složky, používané v kosmetických přípravcích, alergická, včas na to upozorněte.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
5
Average: 5 (2 votes)