Přejít k hlavnímu obsahu

Jak vyčistit sedačku od skvrn?

07. Srpen 2019

Receptů, jak sedačku zbavit skvrn, je plný internet. Klíčový je samozřejmě jejich původ. Jinými způsoby se zbavíte skvrn od čokolády, jinými od červeného vína.

Co je potřeba

Cest k sedací soupravě jako ze žurnálu je spousta. Zabírají babské rady, přípravky dostupné v běžné obchodní síti i suroviny, které najdete v každé spíži. Zázraky dokáže citronová šťáva i sůl. Poradí si se skvrnami od vína, čaje i borůvek. Velmi účinný bývá i ocet, jedlá soda a jar. Čistit můžete houbičkou, kartáčkem, navlhčeným hadříkem, nebo si můžete objednat profesionální čistící firmu, která na čištění vytáhne profesionální arzenál. Obecně platí, že čím dříve se do boje se skvrnou pustíte, tím dříve se jí zbavíte.

1

Ruční čištění? Raději vyměnitelné potahy!

Máte čištění kartáčkem plné zuby? Pořiďte si napínací potahy, které najdete v nabídce e-shopu decoDoma. Ty ze sedačky sundáte stejně rychle jako je následně nandáte. Vyperete je v pračce a vyměníte dle sezóny i nálady, zkrátka podle libosti.

2

Dopřejte svému interiéru změnu!

Ideální nejenom pro rodiny s domácími mazlíčky a dětmi, které se s chutí na sedačce oddávají požitkům z konzumace čokoládové zmrzliny, ale i fandy do interiérového designu, kteří ke spokojenému bydlení tu a tam potřebují změnu. Tu jim totiž tyto potahy umožní.

3

Nekupujte novou sedačku! Jen ji oblečte do nového hávu!

Na www.decodoma.cz seženete potahy různých rozměrů, dekorů i barev. Potahy na křesla, dvojsedáky i trojsedáky. Sedačky rohové, do L, s rukojeťmi i bez. Stejně jako povlaky na taburety, polštáře i židle. Křesla relaxační i ušáky.

4

Potahy se vzorem i bez

Dopřát jim můžete tradiční potahy se vzorem i bez. Nebo potahy s luxusní 3D strukturou. Z barev jmenujme elegantní béžovou, šedou, oříškovou či tabákovou. Nebo byste svému obýváku rádi dopřáli vzpruhu v podobě veselejší šeříkové, růžové, nebo korálové? Naším favoritem je každopádně hořčicová. Sedačku této barvy totiž stačí doplnit černými polštářky a interiér jako od designéra je na světě!

5

Popusťte uzdu své fantazii

Fantazii se meze nekladou. A ve světě interiérového designu už vůbec ne. Vžijte se do role interiérového návrháře a hrajte si. Vždyť zas tak moc neriskujete. Když se totiž nestrefíte, snadno potahy vyměníte za jiné. Na rozdíl od samotné sedačky.

Návod obsahuje komerční sdělení.

Autor: Anonym
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak na čištění nábytku | rady
Víte, jak třídit nápojové kartony?
Jak krmit slepice v zimě
Jak správně umývat a udržovat okna
Jak vybrat ideální ohřívač vody