Přejít k hlavnímu obsahu

Jak vykouzlit nadýchané kávové truffles| recept na domácí lanýže

Jak vykouzlit nadýchané kávové truffles | recept na domácí lanýže. Pro řadu z nás je káva pomocnou berličkou při únavě a nedostatku energie. Ovšem jedna prostě někdy nestačí. V tom případě vezměte na pomoc do ruky druhou, stejného ražení, a to v podobě luxusní, kávou prostoupené čokoládové pralinky. V tu ránu budete mít tolik energie, že únava nemá šanci. 

Co je potřeba

Z uvedeného množství připravíte přibližně 40 pralinek

  • 200 g čokolády na vaření (nejméně s 50 % kakaa)
  • 200 ml smetany ke šlehání
  • 3 lžičky instantní kávy
  • tmavé kakao na obalení
1

Do smetany přidejte instantní kávu a nalámejte čokoláduRozpusťte ve vodní lázni.

2

Vláčnou, jemnou a krásně voňavou smetanovou směs přelijte do jakékoliv nádoby, misky či formy. Nejlépe s širším dnem, aby vrstva směsi nebyla příliš vysoká a lépe  ztuhla. Nádobu odložte do chladničky na několik hodin, nejlépe přes noc.

3

Z vychlazené směsi lžičkou tvořte malé nočky a obalujte je v kakau. Při obalování buďte opatrní a pracujte velice zlehka a jemně. Nočky jsou nadýchané. V kakau je spíše jen tak rukou poválejte.

4

Připravené „pomocné berličky“ v podobě jemných a nadýchaných pralinek skladujte v chladničce a podávejte  s kávou. 

  • Kávou prostoupená čokoládová pralinka je přímo famózní, pokud do kakaa při obalování přidáte skořici. Toto spojení chutí je prostě dokonalé.
Autor: Markéta
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak na domácí Ferrero Rocher