Přejít k hlavnímu obsahu

Jak vylepšit staré luxfery | rady

Jak vylepšit staré luxfery | rady. Bydlíte ve starém domě a místnost vám hyzdí staré popraskané luxfery? Mám pro vás tip jak je vylepšit. Stačí vám k tomu jen pár věcí, které nejsou moc nákladné. 

Co je potřeba

barva (Balakryl) bílá a černá

štětce (více druhů a velikostí)

průhledný papír

Stencil

tužka

Cetropen

1

Nejdříve naneseme štětcem na malování bílou barvu. Naneste opravdu více vrstev a snažte se, aby barva nestékala. Radši dávejte menší vrstvy víckrát. Když barvou pak prosvítá světlo, jsou kapky  viditelné.

2

Až se vám bude zdát, že je bílá tak akorát. Můžete namalovat obrázek, já zvolila strom. Nejdříve jsem ho nakreslila obyčejnou tužkou a poté jsem úzkým štětcem nanesla černou barvu. Není to žádné umění. 

3

Strom určitě obtáhněte černou barvou několikrát, ať je pořádně tmavý.

4

Když je hotový kmen stromu s větvemi, začneme plochým štětcem kolmo k vámi vytvořenému obrazu lehce ťukat do větví, abychom opticky vytvořili hustou korunu stromu. Ta musí být světlejší než větve, aby to nesplynulo v jednu velkou skvrnu.

5

Když je strom hotov, uděláme postavy. Ty jsou opravdu jednoduché. Nevím, jestli jste už slyšeli o tzv. Stencilu, což je naprosto skvělá pomůcka pro ty, co nejsou zrovna umělecky nadaní. Můžete samozřejmě tento trik použít už i u stromu, pokud si nevěříte, že ho zvládnete. Stencil je fialový papír, který lze koupit v Tattoo shopech nebo v lepším papírnictví. Tento fialový papír má schopnost přetisknout obrázek jaký potřebujete. Takže nejdříve si překreslete buď rovnou z obrazovky počítače nebo z vytisknutého obrázku postavu na průhledný papír (seženete v každém papírnictví). Pak přiložte Stencil hrubší, tedy barvící stranou k luxferám. Přiložte na něj překreslený obrázek (tam kde ho chcete mít) a centropenem objeďte linky obrázku, tím se obrázek obtiskne na luxfery.

6

Poté už jen náčrt vymalujte štětcem jako omalovánku, nechte zaschnout, případně naneste další vrstvu, aby byl vámi vytvořený obraz tmavší a máte hotovo!

Autor: Niki
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak si udělat velikonoční dekorace
Jak opravit okenní tabule | rady
Jak opravit okenní tabule | rady. Opravou okenní tabule se míní její výměna. Opravit prasklou tabuli nelze, jedině prasklinu přelepit průhlednou pásko…