Přejít k hlavnímu obsahu

Jak vyrobit bublifuk doma

16. Červenec 2019

Chcete udělat svým dětem radost? Vytvořte společnými silami bublifuk, který není náročný na přípravu a užijete si s ním spoustu zábavy. Menší či větší bubliny, které umícháte podle našich tajných receptur, zaručeně rozzáří dětské oči. Co k tomu budete potřebovat? Fantazii, kreativitu a rozepsané ingredience.

Co je potřeba

Příprava na výrobu

Používejte jen destilovanou vodu a jako saponát si zvolte nejlépe jar. Čím méně vody použijete, tím méně vám bude bublifuk odkapávat. Bude vzdušnější. Směs míchejte při pokojové teplotě a vzniklou kapalinu nechte odstát 24 hodin v uzavřené nádobě. Pro větší efekt bublin je možno směs zahřát zhruba na 80 stupňů Celsia nebo také použít koupený bublifuk do vaší směsi, ve stejném poměru jako jar.

1

Vlastní výroba:

Klasické bubliny I.

První bublifuk se vyrábí z vody, jaru a cukru. Podle podílu složek je poměr jednotlivých ingrediencí 1 díl vody, 2/3 jaru a 1/3 cukru. Přimíchat se může i stolní olej – stačí pár lžiček. Jar je to nejlepší, co můžete na výrobu použít. Pokud vám zrovna došel, v obchodě je zavřeno, zkuste jiný druh bublifuku.

2

Klasické bubliny II.

Místo jaru můžete použít tekutá mýdla nebo koupelové pěny či glycerín. Poslouží vám skvěle i dětský šampón nebo prací prostředek. Smíchejte tekutý prací prostředek nebo dětský šampón, cca 150 ml na 1,5 litru vody a zhruba 200 ml glycerínu. Nebojte se přidat šampón nebo glycerín, pokud bublifuk málo pění.

3

Velké bubliny

Použijte 1 díl glycerinu, 1 díl tekutého mýdla a poměrně větší množství vody. Glycerín zakoupíte v lékárně, je to 85% glycerol.

4

Duhové barevné bubliny

Použijte základ bublifuku – klasické bubliny I. , navíc přidejte lžičku potravinářského barviva.

5

Fukar

Fukar je součástí bublifuku, vyrobíte ho jednoduše, ohnutím drátu do smyčky. Jedna strana slouží k foukání a vytváření bublin, druhá pro úchop. Drát by měl být dostatečně silný, aby udržel tvar. Dokonce i starý fukar se vám bude nyní hodit. Můžete použít i staré nádobky z bublifuku, kam směs přelijete.

6

Brčko

Brčko vyrábět nemusíte, koupíte ho, jedná se o běžné brčko na pití, lze s ním také tvořit bubliny.

Autor: chorche | Zobrazit autorská práva

Foto k návodu na výrobu bublifuku doma: lfelton, ID: 1359366, sxc.hu

Hodnocení
Zatím žádné komentáře. Buďte první!

Další zajímavé články

Snili jste vždy o tom, že si vyzkoušíte, jaké to je být pilotem letadla? Představujete si sami sebe v kokpitu se sluchátky na uších? Cítíte se připrav…
Vrácení, výměna nebo reklamování zboží nepatří zrovna k příjemným záležitostem. Ze zákona na ně však máte právo, tak se nebojte, že obchodníkovi přidě…