Přejít k hlavnímu obsahu

Jak vyrobit krásnou vázu z láhve od vína | návod

Jak vyrobit krásnou vázu z láhve od vína | návod. Pokud doma nemáme vázu, tak použijeme automaticky láhev od vína, či tak podobně. Já vám přináším návod, jak velmi jednoduše můžete vázu z láhve od vína zkrášlit a proměnit ji tak v jedinečný desingový doplněk.

Co je potřeba

láhev od vína (sirupu)
barevné mašle
tavná pistole (či chemopren)
korálky

1

Ze všeho nejdříve musíme láhev zbavit všelijakých papírových etiket, nejlépe to sundáte tak, že láhev necháte odmočit a většinou se etikety odloupnou samy. Pokud ne, tak jsou přichycené lepidlem a tam stačí troška jaru a houbička a pořádně to vydrhnout.

2

Takto čistou láhev pořádně vysušíme a začneme ji zdobit. Já jsem si vybrala bílou a modrou třpytivou stužku. Naneseme trošku lepidla na láhev a bílou stužku přiložíme ke kraji vodorovně ji obmotáme kolem láhve dokola.

3

Modrou stužku přiložíme těsně k té bílé a opakujeme s ní to stejné. Vždy vynecháme kousek, aby láhev byla místy průhledná. Naneseme tenkou vrstvu lepidla a takto obmotáváme stužkami celou láhev.

4

Až máme láhev celou omotanou stužkami, tak nám zbývá už jen vázu dozdobit. Použijeme korálky, které se dají našít na oblečení, a tak jsou z druhé strany ploché. Ty na střídačku přilepíme na vázu a máme hotovo.

- používejte jen nezbytné množství lepidla, stačí opravdu maličko

|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak vyrobit ze stuhy růži
Růže je oblíbenou dekorací, která se nám hodí při mnoha příležitostech. Svatby, narozeniny, při výrobě dekorací, šatů, klobouků. Ušetřete peníze za ku…