Co je potřeba

  • Staré triko
  • Nůžky
  • Květináč 
1

Vezmeme si staré triko a pravou stranu od spodu směrem pod rukáv rozstřihneme. Ze starého trika si vystřihneme asi 1,5 cm široké provázky (viz ilustrační obrázek). Musí jich být dohromady osm.

2

Vystřižené provázky pořádně natáhneme, aby se zarovnaly nesrovnalosti na látce. Poté je na jednom konci svážeme dohromady. Když máme provázky svázané, rozdělíme si je po dvou. Následně vytvořené dvojičky svážeme uzlem k sobě (viz ilustrační fotografie), vzniknou nám tak 4 části.

3

Oddělíme provázky, které jsou úplně na straně a začneme vytvořené dvojice svazovat k sobě – vždy jeden provázek z jedné části s provázkem z druhé části (ilustrační obrázek napoví). Když máme dvojice svázané, vezmeme krajní oddělené provázky a svážeme je také dohromady, tím uzavřeme kolo. Chcete-li, můžete v tomto postupu pokračovat a vytvořit si několik řad uzlů nad sebou.

4

Do vyrobené závěsné sítě už jen vložíme květináč a uděláme nahoře uzel, za který květináč pověsíme. Výroba sítě na zavěšení květináče vám zabere přibližně 5 minut a vaší domácnost hezky promění. V jednoduchosti je přeci krása. 

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4.333335
Average: 4.3 (3 votes)