Přejít k hlavnímu obsahu

Dbáte na zdravý životní styl a vyváženou stravu? Pak vám nesmí ujít ořechová másla

02. Červen 2022

V posledních letech můžeme pozorovat pozitivní fenomén v podobě nárůstu zájmu o zdravou životosprávu. Stále větší množství lidí si uvědomuje benefity přirozeného a pravidelného pohybu, stejně jako pořádné prospěšné stravy. Jestli jste jedním z těchto jedinců i vy, pak určitě nezapomínejte na superpotraviny v podobě ořechů. Co vám přinesou?

Zásobárna důležitých živin

Málokteré jídlo je tolik nacpané prospěšnými bílkovinami, tuky, minerály i vitamíny jako právě ořechová másla. První zmíněná makroživina je kriticky důležitým stavebním kamenem vašich svalů a jejich kondice, přičemž každý druh ořechů obsahuje přibližně okolo dvaceti procent těchto důležitých proteinů.

Rozhodně nepodléhejte tlaku médií ohledně konzumace co nejmenšího množství tuků, protože i v jejich případě se jedná o životně důležitou látku. Starají se o adekvátní funkci hormonů, mozku, kardiovaskulární soustavy i srdce. Určitě tudíž nezapomeňte každým dnem přijmout alespoň 0,8 gramů tuků na kilogram vaší hmotnosti. Třeba arašídová másla jsou z padesáti procent váhy tvořená právě touto šikovnou makroživinou.

Zmínit se hodí i obsah železa, vápníku, hořčíku, zinku, draslíku a vitamínu C, E, K, A, B1, B2 i mnoha dalších pomocníků. Vyjmenovat všechny pozitivní vlivy konzumace probíraných potravin by vydalo na samotnou knihu.

Kde nakupovat snadno z pohodlí domova?

Jestli vás zajímá zdravá výživa a její veškeré výhody, pak se nezapomeňte podívat na internetové stránky vitalcountry.cz. Ty se soustředí na prodej prospěšných a čistých potravin, které vám velmi pomohou ve vašem vysněném cíli. Ať už chcete zhubnout, přibrat, či zvýšit svou svalovou hmotu, rozhodně si v daném e-shopu vyberete i vy. Pěkné ceny a rychlá doprava až domů se stanou vítaným potěšením při každé objednávce.

Návod obsahuje komerční sdělení.

Autor: redakce
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak jíst po střevních obtížích
Jak a proč je nezdravý margarín
Jak najít nejlepší recenzi na CBD Star?
Jak na bělení zubů doma?