Přejít k hlavnímu obsahu

Jak anglicky napsat fakturu | rady

17. Listopad 2019

Jak anglicky napsat fakturu | rady. Vystavení faktury je běžnou součástí života prodejce. A prodejce obchodující se zahraničím by takovou fakturu měl napsat v angličtině. Rady a tipy jak napsat anglicky fakturu vám sdělím skrz tento článek.

1

Jako vždy začneme hlavičkou. Údaje naší firmy, datum faktury a údaje zákazníka (client). K datu faktury zadejte číslo faktury, pokud udáváte (Invoice number).

2

Pokračujeme poptávkou (request). Co po nás zákazník chce. Např. výměnu plotu (viz. příklad dole). Pod to napíšete, co konkrétně tato práce vyžadovala, např. odstranění starého plotu, betonování, nasazení plotu nového (viz. příklad dole).

3

Následuje vyúčtování. Napíšete podobně jako v objednávce, co všechno jste použili za materiál a vykonanou práci. Zadejte produktové číslo (product code) pokud můžete, popis (description), počet hodin práce nebo počet využitých materiálů (hours/quantity), sazbu za vykonanou práci nebo cenu materiálů (rate/price) a konečnou cenu.

4

Dolů pak zadejte celkovou platbu, údaje o platbě a možnosti platby (payment options). Zda-li má být platba přímo na účet (direct deposit) apod. Celková cena bez daně (Total excl. tax), daň (tax), celková cena s daní (total including tax), a jestli je již něco zaplaceno (already paid). Na konec můžete přidat podpis pověřené osoby.

Autor: chiquita
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak anglicky reklamovat zboží
Jak pečovat o brýle | rady
Jak pečovat o zubní protézu | rady
Jak si vyrobit sněhovou vločku | rady