Přejít k hlavnímu obsahu

Jak aplikovat nalepovací řasy

05. Květen 2019

Umělé řasy vykouzlí během pár minut neodolatelný kočičí pohled. Poradíme, jak je správně aplikovat. 

Co je potřeba

černá tužka na oči

nalepovací řasy

speciální lepidlo

oblíbená řasenka + šikovné ručičky

1

Jako první popadněte do ruky černou oční tužku a nakreslete nad řasy horního víčka linku, kterou potom rozmažete vatovou tyčinkou a nebo jednoduše prstem. Vzniknou jakési kouřové stíny, které vám přitažlivě prohloubí pohled a zamaskujete tím mezeru mezi umělými a vašimi řasami.

2

Na prst si dejte trochu speciálního lepidla, které je také součástí balíčku s řasami, potřete horní víčko a chvilku počkejte.

3

Připravte si umělé řasy. Přilepte je co nejblíže k vašim vlastním a co nejvíce je nad ně natlačte.

4

Teď už stačí jen počkat půl minuty, poté nalíčít nové, krásně dlouhé řasy oblíbenou řasenkou a můžete vyrazit do světa.

Fantazii se meze nekladou, na trhu existuje moře druhů umělých řas. Můžete si vybrat jakoukoliv délku, ale když už chcete sexy hluboký pohled, jděte do těch nejdelších! A barva? Na výběr je široká škála barev od normální černé, přes zlaté, stříbrné a mnoho dalších variant. Ceny se odvíjí od počtu kusů. Ty kvalitnější jsou samozřejmě dražší.

Pamatujte, vždy aplikujte řasy od vnějšího koutku k vnitřnímu!

|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Jak používat kulmu na řasy
Obrázek není k dispozici
Jak si nalepit umělé řasy
Jak se správně nalíčit
Jak prodloužit životnost řasenky