1

Naučte se správně dýchat – ozdravte plíce Nejvhodnější je to venku, v přírodě, na čerstvém vzduchu. Aniž bychom si to uvědomovali, tak dýcháme povrchně. Nyní se na dýchání budeme soustředit. Nadechneme se hodně zhluboka a pomalu dlouze vydechovat. S výdechem odchází škodliviny i nahromaděný stres.

2

Podpořte čištění kůže Pro detoxikaci organismu je vhodné pocení. Pijte kvalitní čistící bylinné čaje a dopřejte si občas suchou masáž přírodním kartáčem, čímž se rozproudí v těle tok lymfy.

3

Nezapomínejte na pohyb Pokud organismus stále odpočívá, těžko se bude zbavovat starých nánosů v těle. Každý není dispozičně vybaven na náročnější cvičení, ale i krátké cvičení je přínosem a prospěje vašemu organismu. Velmi zdravotně prospěšné jsou vycházky, přirozená chůze.

4

Redukce váhy Snížení hmotnosti organismu pomocí různých dietních forem je téměř nevyčerpatelné téma. Podstatou redukčních diet je redukce váhy s uplatněním zdravého stravování s méně kalorickým složením jídla. Vyberte si dietu, která vám bude nejvíc vyhovovat. Pokud by to byla dieta s radikálnějším úbytkem váhy, pak ji realizujte pod dohledem lékaře.

5

Léčba hladem Jste odhodláni hladovět, chcete se dobrovolně zříct jídla? Jedná se o prastarou, ale osvědčenou metodu na vyčištění organismu a proti otylosti. Je to přírodní metoda, která vám umožní přivést do zdravé rovnováhy tělesné a duševní síly. Tím, že nebudete zatěžovat tělo potravou, uvolní se energie, kterou tělo vydává na trávení a zažívání. Tohoto potenciálu pak může organismus využít k mobilizaci sil sebeléčbou.

6

Úbytek na váze jako vedlejší efekt Při léčbě hladem vynechejte veškerou pevnou potravu, která vede v organismu k celé řadě změn v chemických, fyzikálních a biologických procesech. Zpočátku zaznamenáte značný úbytek na váze a to téměř jeden kilogram denně, který je způsoben z větší části ztrátou vody. Aby mělo tělo i přes hladovění dostatek energie, získává ji z vlastních zásob tělesného tuku. Při hladovění bude u vás docházet ke snížení tepové i dechové frekvence, tělesné teploty a krevního tlaku. Naopak játra, ledviny a střeva pracují plnou silou a ovlivńují rychlost odstranění jedů a zbytkových látek z organismu.

7

Vliv na psychiku Hladovění má vždy vliv na váš psychický stav. Zpočátku je pravděpodobné, že pocítíte sklon k depresivním náladám, což se postupně změní na báječný tělesný a duševní pocit. Příčinou je pravděpodobně uvolnění endorfinů, látek, které vznikají v organismu a mají schopnost snižovat vnímání bolesti a kladně působí na náladu. Hladovění je nutné podstoupit vždy pod dohledem lékaře, případně i v léčebném ústavu. Při dlouhodobé a přísné hladovce hrozí nenávratné poškození zdraví, pokud by jste drželi dietu bez dozoru lékaře.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
5
Average: 5 (2 votes)