Co je potřeba

akrylové barvy
štětec
vyfouknuté vajíčko
barvy window color
fólie
bezbarvý lak

1

Vyfouknutá vajíčka je potřeba dobře omýt a odmastit v jarové vodě. Pak je natřeme akrylovou barvou. Nejlépe to jde, když vajíčko navlékneme na špejli a na obou koncích zajistíme kouskem plastelíny. Když barva zaschne (nejlépe přes noc) odstraníme plastelínu a domalujeme špičky.

2

Z barviček window color vytvoříme obrázky. Nejprve naneseme na fólii černou konturu, necháme 60-90 minut zaschnout a domalujeme. Jako předlohu můžeme použít třeba dětské omalovánky. Vybíráme menší motivy, protože vajíčko je vypouklé a větší obrázky nelze hezky nalepit, vždycky jsou na nějaké straně skrčené.

3

Obrázky opatrně sejmeme z fólie a nalepíme na vajíčka. Když se nám výsledek nelíbí, obrázky snadno odlepíme a přiložíme znovu. Na závěr vše přelakujeme bezbarvým lakem a necháme zaschnout.

4

Na vajíčko můžeme také přímo kreslit konturami. Velmi efektní je zlatá nebo stříbrná. Po zaschnutí vyplníme obrázky barvičkami na sklo nebo barvami akrylovými.

REV - mailing

Tipy

Ještě než barvy na sklo zaschnou, můžete do nich nasypat například flitry nebo jiné zdobení.

Varování

Nenechávejte konturu u barev na sklo zaschnout déle. Nemusela by se poté s barvami dobře spojit.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
3
Average: 3 (1 vote)