Přejít k hlavnímu obsahu

Jak používat multifunkční suchý olej | rady a tipy

11. Duben 2019

Multifunkční suchý olej | rady a tipy. Připadá vám označení multifunkční suchý olej jako určitý protimluv? Respektive, každého asi napadne, jak takový suchý olej vypadá? Odpověď je jednoduchá. Jedná se o multifunkční kosmetický přípravek, který prospěje pokožce, vlasům i citlivé pleti. Oceníte ho zejména pokud cestujete a nechcete s sebou vláčet spoustu kosmetických přípravků.

1

Velkou výhodou těchto olejů je jejich přírodní složení. Obrovské plus je, že se velice rychle vstřebávají a nezanechávají na pokožce mastný film. Skvěle hydratují, a to jak vysušenou kůži na těle, tak i vlasy. Ty dostávají hodně zabrat nejenom v létě, když jsme na sluníčku a koupeme se v moři, ale i v zimě. To trávíme hodně času v místnostech, kde je suchý vzduch, a vlasy bývají lámavé, elektrizují a ztrácejí lesk.

2

Multifunkční suchý olej se dá použít na tělo po každé koupeli. V péči o obličej ho lze aplikovat každý večer před spaním místo běžného hydratačního krému či gelu. Do vlasů ho vtírejte pokaždé, když jsou čerstvě umyté a pak je důkladně rozčesejte. Spolu s tím už ale nepoužívejte další přípravky, jako jsou tužidla, kondicionéry, laky na vlasy a další preparáty v oblasti stylingu.

3

Suchý olej si dobře poradí i se šupinatou pokožkou nebo místy, kde je kůže zrohovatělá, drsná a loupe se. Jeho síla se znásobí, pokud suchou, ztvrdlou kůži na patách a loktech nejprve zbrousíte pemzou a na jiných částech těla, kde je pokožka jemnější, provedete peeling.

4

Multifunkční oleje získávají právem na popularitě. Jejich použití je všestranné, dobře se nanášejí a výborně se vstřebávají. Proto nehrozí, že by se po aplikaci na pokožce drolily, jako se to stává u některých hodně hutných krémů.

Před použitím si navlhčete dlaně, aby se olej ještě lépe a rychleji roztíral.

Autor: MARTI
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak pečovat o poškozené konečky vlasů
Jak kombinovat barvy
Jak pečovat o pleť v zimě