1

Uvařte vejce natvrdo
Nejprve si připravte 3 vejce natvrdo, jistě víte, že optimálnější čas délky vaření je asi 7 minut od doby varu. Nechte je vychladnout ve studené vodě. Domácí vejce by neměly být z čerstvé snůšky, nejdou dohladka oloupat a vzniká tak škoda, že se stahuje i se skořápkou bílek.

2

Připravíme česnek
Oloupeme 6 velkých česneků, omyjeme, rozmačkáme nebo rozetřeme. Česnek má pozitivní účinky na obranyschopnost organismu, podporuje trávení, plní funkci i jako přírodní antibiotikum. Má však charakteristické aroma, které způsobují silice a některým lidem je nepříjemný, nebo dokonce jim činí potíže a požívání česneku se vyvarují.

3

Sýr na strouhání
Připravíme si tvrdý sýr, může být jakýkoliv, nastrouháme na hrubším struhadle, smícháme se změklým máslem (asi tak 1/4 kostky), přidáme 5 malých trojúhelníčků taveného sýru a vše smícháme i s česnekem. Nakonec přimícháme na kostičky nakrájená vejce (promáčkneme na mřížce).

4

Podušené žampióny
Pokud někdo chce pomazánku obohatit o další produkt, může podusit žampióny, pokrájené na menší kousky, nechat vychladnout a smíchat s pomazánkou. Vše podle chuti osolíme, případně opepříme.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
5
Average: 5 (2 votes)