Přejít k hlavnímu obsahu

Jak připravit česnekovou pomazánku s vejci | recept

Recept na česnekovou pomazánku. Pomazánka může být dílem improvizace, souladem ingrediencí, jež lahodí našim chuťovým buňkám. Osvědčené recepty rádi přijímáme od druhých a opačně, vřele je doporučíme. Je bezpočet česnekových pomazánek, česnek je vynikající produkt a v kuchyni má široké využití, nejen jako koření, ale i v domácím léčitelství. Pokud jste ještě nezkusili kombinaci česneku s vejci, otestujte tuhle vynikající chuť a rychlou přípravu podle tohoto receptu.

1

Uvařte vejce natvrdo
Nejprve si připravte 3 vejce natvrdo, jistě víte, že optimálnější čas délky vaření je asi 7 minut od doby varu. Nechte je vychladnout ve studené vodě. Domácí vejce by neměly být z čerstvé snůšky, nejdou dohladka oloupat a vzniká tak škoda, že se stahuje i se skořápkou bílek.

2

Připravíme česnek
Oloupeme 6 velkých česneků, omyjeme, rozmačkáme nebo rozetřeme. Česnek má pozitivní účinky na obranyschopnost organismu, podporuje trávení, plní funkci i jako přírodní antibiotikum. Má však charakteristické aroma, které způsobují silice a některým lidem je nepříjemný, nebo dokonce jim činí potíže a požívání česneku se vyvarují.

3

Sýr na strouhání
Připravíme si tvrdý sýr, může být jakýkoliv, nastrouháme na hrubším struhadle, smícháme se změklým máslem (asi tak 1/4 kostky), přidáme 5 malých trojúhelníčků taveného sýru a vše smícháme i s česnekem. Nakonec přimícháme na kostičky nakrájená vejce (promáčkneme na mřížce).

4

Podušené žampióny
Pokud někdo chce pomazánku obohatit o další produkt, může podusit žampióny, pokrájené na menší kousky, nechat vychladnout a smíchat s pomazánkou. Vše podle chuti osolíme, případně opepříme.

|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Jak udělat česnekovou pomazánku | recept
Tradiční česneková pomazánka recept. Česneková pomazánka patří k české klasice. Ráda bych se s vámi podělila o vlastní recept na výbornou česnekovou p…