Co je potřeba

Pro přípravu kuřecí polévky ramen:
kuřecí prso
hlíva ústřičná vcelku (6 plodnic)
2 lžíce rostlinného oleje
1 nakrájený pórek
1 nakrájená mrkev
2 cm oddenku zázvoru, oloupaného a nasekaného
2 rozmačkané stroužky česneku
2 lžíce sójové omáčky
160 g nudlí
2 natvrdo uvařená vejce
1 jarní cibulka
750 ml kuřecího vývaru
sůl a pepř

1

Před samotnou přípravou polévky ramen s kuřecím masem si předpřipravíme všechny ingredience. Nakrájíme pórek, cibuli, nasekáme zázvor, rozmačkáme česnek a uvaříme dvě vejce natvrdo. Uvaříme si kuřecí vývar.

2

Do hrnce nalijeme olej a vhodíme do něj nakrájený pórek, mrkev, česnek a zázvor a krátce osmahneme. Zhruba dvě minuty. Poté přilijeme kuřecí vývar a sójovou omáčku, dochutíme solí a pepřem. Vývar scedíme a uvedeme k varu.

3

Vývar udržujeme na mírném ohni. Kuřecí prsa položíme do vývaru vcelku, stejně tak houby. Vaříme na mírném ohni zhruba 7 minut, abychom dosáhli šťavnatého masa. Maso a hlívu ústřičnou vyjmeme a dáme stranou. Uvařená kuřecí prsa nakrájíme na tenké plátky, uvařená vejce rozkrojíme napůl.

4

Nyní jsou na řadě nudle. Nudle vsypeme do vývaru a uvedeme do varu.

5

Podáváme ramen. Nudle vybereme a přelijeme do misek na polévky, naběračkou přelijeme vývarem. Položíme houby, rozpůlená vejce, plátky kuřecího masa. Posypeme jarní cibulkou. Ramen je hotová. Dobrou chuť!

Zamilovali jste si sushi? Praha je plná možností, ale jen v Sushi Time se můžete spolehnout na čerstvé a kvalitní suroviny. Vychutnejte si nabídku japonských specialit v klidu Vašeho domova, v kanceláři nebo na večírku či party. Čerstvé sushi nebo jídla z woku Vám Sushi Time přivezou až domů, na party nebo do práce, za ceny bez příplatků za zařízení restaurace či top lokalitu. Rozvoz sushi a jídel Praha – to je Sushi Time.
Tipy

Základem ramen je vývar z masa, podle variace ramen je možné do polévky použít například kombu (řasy), katsuobushi (kousky tuňáka), niboshi (sušené malé sardinky), hovězí kosti, houby shiitake nebo cibule. Ramen dělíme do čtyř typů - Shio ramen (slané ramen, čirá polévka), Tonkotsu ramen (vaříme vepřovou kost, dosáhneme bílé barvy polévky), Shöyu ramen (směs kuřecího vývaru, zeleniny a sojové omáčky, oblíbené na Honšú), Miso ramen (kuřecí vývar s pastou miso).

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4.09091
Average: 4.1 (11 votes)