Co je potřeba

mrkev
bílá ředkev
paprika
kadeřavá petrželka
houby šítake
tempurako
rýže

1

Nejprve si připravíme houby, pro tento recept použijeme hlavičky hub, nožičky můžeme využít v kuchyni jiným způsobem. Houby je vhodné den předem naložit do směsi 1/2 šálku sojové omáčky, 1 šálek bílého vína, 2 lžíce cukru a 1/2 lžičky soli. Mrkev, ředkev a papriku nakrájíme na menší kousky. Petrželku rozdělíme na snítky.

2

Připravené kousíčky obalíme těstíčkem z tempurako. Poté je položíme do rozpáleného oleje v hluboké pánvi, smažíme, abychom získali zlatavou krustičku. Houby smažíme trošku déle než třeba ředkev. Zbavíme přebytečného oleje.

3

Rýži uvaříme, ideální je rýže určená k přípravě sushi. Podáváme k tempuře, každý kousek namáčíme v sójové omáčce, sladkém bílém vínu, cukru a soli.

Máte chuť na sushi od opravdových kulinářských mistrů? Máme pro Vás tip! Nechte si přivézt sushi nebo jídla z woku od Sushi Time / sushi & wok delivery Praha / domů nebo do kanceláře. Čerstvost, lahodnost a estetický zážitek je zajištěn použitím výhradně nejlepších surovin splňujících požadavky tzv. 'sushi' kvality. Sushi Time nabízí rozvoz sushi a jídel po Praze.
Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
3
Average: 3 (2 votes)