Přejít k hlavnímu obsahu

Jak se starat o pokožku po holení | rady

Jak se starat o pokožku po holení | rady. Naše citlivá pokožka má tendenci bránit se všem zásahům zvenčí a holení pro ni není zrovna příjemná záležitost. Podráždění se projevuje především nehezkými červenými pupínky, kterých se velice obtížně zbavujeme. Chceme-li takový nepříjemnostem předejít, musíme o svou pokožku náležitě pečovat.

1

Čistota

Ať už používáme pěnu nebo gel na holení, je nezbytně nutné tento přípravek odstranit co nejdříve po holení. Použijeme k tomu čistou vodu a jemný, neparfemovaný sprchový gel.

2

Hydratace

Ihned po omytí pokožky je nutné zamezit jejímu dehydratování. Oblast po holení proto ošetříme speciálním přípravkem po holení, či vhodným jemným krémem. Pokud je vaše pokožka velmi citlivá, můžete použít bambucké máslo nebo vanilkový balzám pro lepší hojení exemů a popálenin.

3

Svěžest

Pokožka po holení potřebuje co nejvíce dýchat, proto ji nezakrýváme žádnými látkami z umělých vláken. Nejvhodnější je bavlněné, vzdušné oblečení.

4

Další péče

Pokud si chceme hebkou pokožku udržet co nejdéle, je důležité, abychom ji udržovali hydratovanou a svěží ještě dlouho dobu po holení. Vyhýbáme se parfémovaným sprchovým gelům, krémům a upnutému oblečení.

Pokud se o pokožku po holení opravdu staráte a stále nevidíte žádné zlepšení, zkuste změnit pěnu na holení nebo žiletku.

Autor: Anetka5
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak se správně oholit – mokré holení
Jak pečovat o pleť v zimě
Jak si vyrobit krém na ruce
Jak odstranit ztvrdlou kůži na patách
Jak na citlivé zubní krčky