Přejít k hlavnímu obsahu

Jak udělat churros | recept

Jak udělat churros | recept. Churros - to je lahodný dezert. Stejně jako preclíky i churros jsou prodávány pouličními prodejci, které je smaží a prodávají ještě horké. Například ve Španělsku jsou churros k dispozici v kavárnách na snídani. Churros jsou populární ve Španělsku, Francii, na Filipínách, v Portugalsku, Latinské Americe a ve Spojených státech amerických.

Co je potřeba

140 g pomeranče
100 g hroznového vína
140 g kiwi
100 g melounu
220 g ananasu
100 g jahod
140 g skořicového cukru
olej
400 g čokolády
šlehačku

těsto:
25 g vanilkového cukru
250 g hladké mouky
200 ml vody
4 vejce
50 g skořicového cukru
10 ml šťávy z limetky
olej
sůl

1

Do kastrůlku vlijte 200 ml vody, olej a limetkovou šťávu, přidejte sůl, vanilkový cukr a přiveďte k varu.

2

Přidejte mouku a míchtejte na mírném ohni, dokud se těsto nepřestane lepit na stěny. Odstavíme a necháme vychladnout.

3

Po vychladnutí přidáme vejce. Dáme do cukrářského sáčku a vytlačujeme copánky, které smažíme v rozpáleném oleji dozlatova.

4

Po usmažení vyjmeme z oleje a dáme odkapat na ubrousku.

5

Posypeme skořicovým cukrem.

6

Čokoládu si roztavíme a podáváme s ovocem a smaženými copánky.

Autor: KJersey
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak udělat španělský flan | recept
Jak udělat španělský flan | recept. Flan de casa - "domácí flan" - něco malého k snědku. Jeden typický španělský recept, na který natrefíte v každé re…
Jak udělat španělské tapas
Tapas, to je především styl života. Španělé obědvají a večeří pozdě, před obědem či večeří jsou ale věrní svému "tapeo", což znamená vyjít si ven, pos…