Přejít k hlavnímu obsahu

Jak udělat křenovou pomazánku s tvarohem | recept

Křenová pomazánka z tvarohu a strouhaného křenu | recept. Křenová pomazánka je vhodná na jednohubky nebo chlebíčky, bohatě poslouží na snídani. V tomto receptu na křenovou pomazánku hrají svou roli měkký tučný tvaroh a strouhaný křen, recept pochází od šéfkuchaře Pražského kulinárního studia Dalibora Navrátila. Vyzkoušejte přípravu této lahodné pomazánky i vy, ve které křen není tak pálivý, vynikne jeho chuť a vůně.

1

Pro přípravu křenové pomazánky si přichystejte tyto suroviny : 250 g měkkého tučného tvarohu, dále bude zapotřebí 1 lžíce čerstvého strouhaného křenu, 1 bílá cibulka, snítka pažitky, sůl, může být navíc i špetka moučkového cukru a olivový olej.

2

Křen nastrouhejte najemno, stačí 1 polévková lžíce. Nakrájejte nadrobno cibuli a nasekejte pažitku. Přichystejte si pánev, cibuli smažte, až zesklovatí, pak na krátkou chvíli přidejte i nastrouhaný křen. Ale pozor, opravdu jen na 30 vteřin. Díky tomu křen nebude tak pálivý, zvýrazní se ale jeho chuť a aroma.

3

Teď přichází na řadu měkký tvaroh a pažitka. Suroviny smícháme s vychlazeným křenem a cibulí, dochutíme solí, špetkou cukru a trošičkou olivového oleje. Výtečná křenová pomazánka na tvarohovém základu je hotová a můžete ji servírovat. Dobrou chuť!

Autor: chorche
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak udělat pomazánku z tofu | recept
Jak udělat pomazánku z tofu | recept. Tofu u nás ještě před několika lety nebylo příliš známé. Dnes je seženete v prodejnách se zdravou výživou, jelik…