1

Šunkový krém 80 g másla 150 g šunky nebo šunkového salámu 3 lžíce smetany nebo mléka mletý bílý pepř sůl Postup: Změklý tuk utřeme do pěny, přidáme mletou šunku. Po částech pak přidáme smetanu či mléko a nakonec opepříme a osolíme.

2

Sýrový krém 100 g másla 150 g taveného sýra mléka dle potřeby sůl prolisovaný česnek Postup: Máslo našleháme do pěny, přidáme sýr, mléko (dle potřeby) a promícháme. Osolíme a ochutíme česnekem.

3

Krém z nivy 80 g másla 200 g nivy 2–3 lžíce mléka či smetany Postup: Změklé máslo utřeme do pěny, přidáme najemno nastrouhanou nivu, mléko a promícháme. Máslo můžeme nahradit měkkým tvarohem či žervé.

4

Tvarohový krém 250 g měkkého tvarohu sůl 200 g smetany ke šlehání Postup: Měkký tvaroh osolíme a vmícháme pevně ušlehanou smetanu. Krém dochutíme prolisovaným česnekem, bylinkami – podle Vaší fantazie.

5

Uherský krém 200 g suchého salámu 100 g taveného sýra 2–4 lžičky mléka sladká a pálivá mletá paprika sůl Postup: Salám umeleme a našleháme s taveným sýrem a mlékem. Okořeníme a osolíme.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4.5
Average: 4.5 (2 votes)