Přejít k hlavnímu obsahu

Jak upéct batátový koláč s mletým masem | recept

Jak upéct batátový koláč s mletým masem | recept. Chcete si opravdu pochutnat a zároveň mít zdravé jídlo? Skvělou volbou je batátový koláč, který má správný glykemický index, vyvážené sacharidy, proteiny a vitamíny.

Co je potřeba

2 – 3 batáty dle velikosti

3 vejce

100 ml libovolného rostlinného mléka

500 g mletého hovězího masa

1 cibule

tymián

sůl

pepř

rozmarýn

kokosový / olivový olej 

1

Uvaříme batáty ve slupce, oloupeme a rozmixujeme na kaši. K batátům přidáme rostlinné mléko, já použila domácí z konopných semínek (zalijeme loupaná konopná semínka vodou, necháme stát hodinu, poté rozmixujeme). Dále přidáme vejce, sůl, pepř a tymián. Vše opět rozmixujeme. (Směs bude malinko řidší, v troubě nám pak ztuhne:)

2

Připravíme si maso. Orestujeme cibulku, maso, osolíme, opepříme a dusíme, dokud maso není hotové. Formu na koláč nebo jakoukoliv pečící formu vysteleme alobalem a celé dno pokryjeme masovou směsí. Na to rovnoměrně nalijeme batátovou směs a posypeme ji rozmarýnem.

3

Dáme péct do trouby rozehřáté na 180 – 200 stupňů a pečeme cca 30 – 40 min. Dobrou chuť :)

Autor: Niki
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak uvařit rumunský guláš | recept
Rumunský guláš | recept. Guláš je jídlo, které má obrovské množství variací. Asi nikdo ho nevaří z přesně odvažovaných a stále stejných přísad. E…
Jak na domácí Ferrero Rocher