Přejít k hlavnímu obsahu

Jak upéct domácí cukrářské piškoty | recept

Piškoty. V obchodě koupíte většinou malé balíčky a ještě předražené, a přitom jsou tak jednoduché. Z mouky, cukru a vajec vykouzlíte piškoty, na kterých si pochutná každé dítko. Anebo je můžete použít do svých oblíbených dezertů či pudinku.

Co je potřeba

  • 165 g cukru krupice
  • 4 vejce
  • 165 g hladké mouky
  • cukr moučka na posypání
1

Pusťme se do přípravy těsta na domácí piškoty. Jak na to? Nejprve vyšleháme bílky s 1/3 cukru v pevný sníh a žloutky se zbylým cukrem. Obě hmoty spojíme. A přimícháme zlehka hladkou mouku.

2

Na plechy s pečicím papírem stříkáme podlouhlé piškoty. Ty pocukrujeme moučkovým cukrem, aby po upečení měly zlatavou barvu a lehce popraskaný vzhled jako piškoty z obchodu.

3

Plechy s piškoty dáme do předehřáté trouby a pečeme dozlatova při teplotě 175 °C. Po upečení domácí piškoty necháme vychladnout a je hotovo.

Abychom, je měli alespoň přibližně stejně velké, přeložíme si pečící papír na čtvrtiny.

S těstem pracujte rychle, jinak začne řídnout a piškoty se roztečou !!!

|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak udělat piškotovou roládu | recept
Jak udělat piškotovou roládu | recept. Velmi lahodný a přitom velmi rychlý a jednoduchý moučník, který jistě zachutná všem členům rodiny. Můj recept n…
Jak na avokádový pudink
Avokádový pudink je lahodná varianta, jak zařadit avokádo do jídelníčku, pokud vám jeho chuť příliš nevyhovuje. Kombinace se sladkým banánem, kakaem a…