Přejít k hlavnímu obsahu

Jak upéct kuře na nudlích | recept na pečené kuře

Jak upéct kuře na nudlích | recept na pečené kuře. Následující recept mám již několik let uložen. Autorem je moje sestra Jarka a i když je výborná kuchařka, spojení těstovin a pečeného kuřete se mi nezdálo. Teď, když se vzhledem k stávající situaci  mnohem víc vaří doma a je třeba do jídelníčku zařadit něco nového, nazrál čas vyzkoušet ho. Nedejte, tak jako já, na první dojem. Rodině toto jídlo moc chutnalo a rozhodně nebylo servírováno naposledy.

Co je potřeba

  • kuře cca 1,4 kg
  • 400 g širokých nudlí
  • 200 g prorostlé anglické slaniny
  • 1 větší cibule
  • 200 g hub
  • sůl
  • mletý pepř
  • kousek másla
  • voda na podlití
1

Očištěné kuře naporcujte, ze všech stran osolte a naskládejte do pekáčku. Část slaniny pokrájejte na kostičky a přidejte ke kuřeti. Podlijte vodou a za občasného přelití výpekem  upečte dozlatova.

2

V pánvi na másle osmahněte kostičky cibule a houby. Houby mohou být mražené z vlastních zásob, čerstvé z lesa nebo koupené žampiony. Po odpaření tekutiny z hub dodejte zbytek slaniny a směs krátce opražte.

3

Široké nudle uvařte podle návodu v osolené vodě. Nudle nesmíte rozvařit. Scezené nechte dobře odkapat a promíchejte je s obsahem pánve a výpekem z kuřete. 

4

Nudlovou směs urovnejte a vyskládejte nahoru porce kuřete. Nechte krátce zapéct při 220 °C.

Autor: Mirka K.
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak upéct kuře na houbách | recept
Kuře na houbách | recept. Dnes nabízím další z velkého množství receptů na úpravu kuřete. Kuřecí maso je oblíbené především u dětí. Je lehce strav…
Jak upéct kuře netradičně | recept
Pečené kuře | recept. Dnešní recept na pečené kuře je velmi snadný a nenáročný na suroviny. Přesto je však neuvěřitelně chutný. Netradiční spojení jab…