Přejít k hlavnímu obsahu

Jak upéct Mrkvánky | recept

Jak upéct mrkvánky | recept. Pokud máte rádi zdravé mlsáni pro sebe a pro své děti, tak doporučuji právě Mrkvánky. Mrkvánky jsou vlastně malé povidlové taštičky z mrkvového těsta. Pokud je nechcete mít moc sladké klidně přidejte menší množství cukru, povidla jsou samy o sobě sladká více než dost. Vždy, když mrkvánky upeču, jen se po nich zapráší. Doporučuji vám připravit rovnou dvě várky. Jak upéct mrkvánky vám poradí můj následující recept.

Co je potřeba

150 g mrkve
130 g másla
50 g cukru
1 vanilkový cukr
150 g polohrubé mouky
1/2 prášku do pečiva
povidla na náplň

1

Nastrouháme si očištěnou mrkev a přidáme zbylé suroviny (polohrubou mouku, máslo, cukr, vanilkový cukr, prášek do pečiva). Vypracujeme těsto. Těsto bude dost lepivé, nelekejte se. Těsto není třeba nechávat odležet.

2

Na vál si nachystáme mouku a těsto rozválíme (těsto je třeba hodně podsypávat). Vykrojíme malá kolečka. Do středu koleček dáme malou lžičkou povidla. Kolečka s povidly přehneme. Tím nám vzniknou malé taštičky.

3

Taštičky dáme na plech s pečícím papírem. Taštičky se při pečení trochu nafouknou. Doporučuji je dávat na plech v širším rozestupu, aby nebyly těsně vedle sebe.

4

Mrkvánky pečeme v předehřáté troubě na 175°C. Mrkvánky pečeme dozlatova. Přeji dobrou chuť! TIP: Vyzkkoušejte naše další recepty ZDE: Jak vařit z mrkve

|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články