Přejít k hlavnímu obsahu

Jak upéct tartaletky s malinovým džemem | recept

Tartaletky s malinovým džemem | recept. Tartaletky zatím nejsou v Česku příliš známé. Ráda bych vám tyto mini koláčky přiblížila tímto velmi lehkým receptem. Nepotřebujete žádné extra náčiní. Postačí vám pouze sklenice na vykrajování, oblíbený džem a plech na muffiny. Jak se říká, za málo peněz hodně muziky. Jak si tedy můžeme tartaletky s malinovým džemem připravit?

Co je potřeba

Co budeme potřebovat na těsto (přibližně 25 kusů):
280 g hladké mouky
špetka soli
120 g rostlinného tuku
110 g másla
1 ks vejce
2 lžičky bílého octa
2 lžíce studené vody

Co budeme potřebovat na náplň:
malinový nebo jakýkoliv oblíbený džem

1

Nejprve si z mouky, tuku, vejce a ostatních uvedených surovin vypracujeme hladké těsto, které necháme v lednici dostatečně odležet. Nejlépe jednu hodinku.

2

Když máme těsto dostatečně odležené, položíme si jej na pomoučený vál a rozválíme jej. Poté z těsta vykrajujeme větší kolečka (nejlépe o velikosti 8 cm ). Kolečka lehce prstem zatlačíme do muffinové formy, tak aby nám vznikly malé mističky.

3

Do každé z ,,muffinových" mističek dáme jednu lžíci námi zvoleného džemu. Takto připravené tartaletky pečeme v předehřáté troubě při teplotě 180 °C přibližně 20 minut. Po upečení lehce nožem vytáhneme z formy a necháme vychladnout, aby džem opět ztuhl. Přeji vám dobré chutnání.

|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak připravit čočku s mangoldem
Jak připravit čočku s mangoldem | recept na vegetariánské jídlo z čočky. Čočka s mangoldem představuje plnohodnotný vegetariánský pokrm, který je…