Co je potřeba

dia sladidlo

1

Skořicové dia rohlíčky
120 g hladké mouky
50 g práškového sladidla Clara
125 g hery
½ balíčku prášku do pečiva
5 lžic strouhaných vlašských ořechů

Na obalení:
práškové sladidlo
mletá skořice

Ze všech surovin důkladně vypracujeme těsto. Zabalíme ho do fólie a uložíme na hodinu do lednice. Odleželé těsto vyválíme na 5mm silný plát a vykrajujeme rohlíčky nebo měsíčky, které rovnáme na plech potažený pečícím papírem nebo alobalem. Pečeme v troubě rozpálené na 180°C asi 7 minut. Ještě horké rohlíčky obalujeme ve směsi práškového sladidla a cukru.

2

Rychlé tvarohové dia cukroví
250 g hery
250 g polotučného tvarohu
250 g hladké mouky

Na ozdobení:
dia čokoládová poleva

Z tvarohu, hery a mouky vypracujeme tužší těsto. To ihned na pomoučeném válu rozválíme na plát silný asi 4 mm. Z těsta vykrajujeme různé tvary a klademe je na plech vyložený pečícím papírem. V troubě rozpálené na 180°C pečeme dorůžova. Trvá to asi 4-6 minut podle typu trouby. Vychladlé zdobíme dia polevou. Tohle cukroví můžeme péct až těsně před Vánoci, protože se dá ihned jíst.

3

Dia soudečky s marmeládou
140 g hladké mouky
100 g másla
50 g mletých vlašských ořechů
50 g sladidla Clara
1 lžíce oleje

Na ozdobení:
dia marmeláda

Ze všech ingrediencí vypracujeme hladké nelepivé těsto, které zabalíme do potravinářské fólie a uložíme na 30 minut do lednice. Z odleželého těsta tvoříme v pomoučených rukách kuličky, do kterých malíčkem vytlačíme důlek. Těsto vystačí asi na 35 kusů. Soudečky klademe na plech vyložený pečícím papírem. Pečeme asi 15 minut v troubě rozpálené na 180 °C. Na zkoušku je dobré jeden soudeček rozkrojit. Ihned uvidíte, jestli je hotový nebo ne. Vychladlé soudečky plníme dia marmeládou.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4.3
Average: 4.3 (10 votes)