1

Mechanická nebo digitální kuchyňské váhy
Co se týče ukazování samotné váhy, tak se na trhu nacházejí mechanické a digitální váhy. Pro náročnější práci si vybírejte digitální váhy, mají vždy displej s číslicemi, který nám rychle ukáže nejen skutečnu váhu, ale můžeme si na něm nastavit i jiné funkce. K dispozici jsou i váhy s podsvíceným displejem a váhy s velkým displejem. Jedinou výhodou mechanických vah je to, že ke své funkci nepotřebují baterie ani zdroj.

2

Stolní, závěsné a velké kuchyňské váhy
Pro běžné vaření si zvolte vždy stolní váhy, které jsou velmi praktické. Jestliže často cestujete, tak jsou vhodné i závěsné váhy, za které se zavěsí vážená věc, pro běžnou práci v kuchyni jsou ale nepraktické. Velké váhy již nepatří na stůl, ale na zem a používají se pouze v případě velkých restaurací, kde je potřeba vážit suroviny v kilogramech.

3

Nerezové a plastové kuchyňské váhy
Dávejte přednost váhám z nerezu, jsou mnohem snadnější na údržbu, přischlé suroviny se vždy jednoduše omyjí.

4

Váhy s vážící miskou
Ideální jsou váhy, které již obsahují misku na vážení. Misku lze kdykoliv sundat, je vhodná pro vážení sypkých a tekutých přísad.

5

Nutriční váhy
Jedná se o funkci, kterou disponují kvalitní digitální váhy. Uživatel si může jednoduše zvolit přísady a podle nich si vypočítávat nutriční hodnoty jídel. Takové váhy mají často i paměť na uložení jídel nebo surovin.

6

Velikost a tvar kuchyňských vah
Tvar si vybírejte podle individuálních potřeb. Z hlediska praktičnosti a snadnému uložení jsou populární ploché váhy.

7

Maximální hmotnost
Většina vah je rozdělena do maximální váhy 0.5, 1, 2, 5 nebo 10 kg. Jestliže u běžného vaření nepracujete s vyššími hodnotami, tak si zbytečně nekupujte větší váhy. Jsou dražší, těžší a zbytečně hůře by se vám s nimi pracovalo.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
5
Average: 5 (1 vote)