Co je potřeba

- 350 g čokolády (nejlépe 50 až 60 % kakaa), nalámat na kostičky
- 250 g másla (kostičky)
- 3 velká nebo 4 malá vajíčka
- 85 g hladké mouky
- 1 lžička prášku do pečiva
- 250 g cukru dle vašeho výběru

1

Nejprve si dejte rozehřát troubu, elektrickou na 160 °C, pokud máte horkovzdušnou troubu, tak na 140 °C. Pořádně vymažte pekáček a na něj pak vložte pečicí papír.

2

V dalším kroku nechte rozpustit čokoládu s máslem ve vodní lázni. Vezměte si na to větší rendlík.

3

Mezitím šlehejte vajíčka, a to tak dlouho, až zesvětlí. Následně k nim zašlehejte cukr. Směs šlehejte do té doby, dokud není hustá a lesklá.

4

Hotovou ušlehanou směs opatrně vlijte do rozpuštěné čokolády. Opatrně ji vmíchejte. Následně na povrch prosejte hladkou mouku s práškem do pečiva, kterou také s citem zapravíte do čokolády, dokud nebude směs hladká.

5

Hotové, hladké těsto vylijte do formy a pečte 30 až 35 minut. Brownies jsou hotová, až je povrch pevný na dotek, mírně lesklý, ale na povrchu suchý. Při testu špejlí je vnitřek naopak vlahý. Na špejli ulpívají drobečky.

6

Během chladnutí těsto ještě trochu dojde. Před vyklopením z formy nechte moučník ještě hodinu chladnout. Teprve až pak brownies vyjměte a za pomocí vykrajovátka naporcujte na srdíčka a nazdobte rozpuštěnou čokoládou, případně polevou a cukrovým zdobením. Fantazii se meze nekladou. A opět nechte odpočinout.

7

Naservírujte na talířek, nazdobte a podávejte. Nezapomeňte na dezertní vidličku a skleničku nějakého dobrého červeného vína.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
3.90909
Average: 3.9 (11 votes)