Co je potřeba

  • 4 vejce
  • 100 g šunky
  • 400 g  žampionů
  • 1 červená paprika
  • 3 jarní cibulky s natí
  • sůl
  • pepř
  • olej
  • 4 lžíce mléka
  • 1,5 hrnku kukuřičných lupínků
1

Připravíme si všechny potřebné ingredience. Žampiony můžete oloupat, ale pokud jsou hezky bílé, je to zbytečné, povrch jen otřete vlhkým hadrem. Šunku přidávám sušenou, může být jakákoli jiná nebo jde nahradit anglickou slaninou či uzeným masem.

2

V pánvi na horkém oleji osmahněte nakrájenou bílou část jarní cibulky, přidejte proužky červené papriky a plátky žampionů. Jakmile se odpaří většina tekutiny, vmíchejte šunku pokrájenou na kousky a odstavte.

3

Zapékací misku vymažte máslem nebo olejem. Vejce rozšlehejte se solí, mletým pepřem a mlékem. Vlijte je do připravené misky.

4

Vaječnou směs pokryjte po celé ploše kukuřičnými lupínky. Vrstvu cornflakesů nechte volně, nijak ji nemačkejte.

5

Jako poslední vrstvu rozložte směs z pánvičky. Nemusí být vychladlá, přidávám ji teplou. Zapékejte v troubě při 190 °C dokud vejce neztuhnou. Po upečení povrch posypte kroužky cibulové natě nebo pažitkou.

6

Upečené a částečně zchladlé rozdělte na porce a konzumujte teplé i studené. Kdo má rád výraznější chuť, může do vajec přimíchat 2-3 stroužky drceného česneku.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
0
Zatím nehodnoceno