Přejít k hlavnímu obsahu

Jak zapéct papriky plněné houbovou směsí

Jak zapéct papriky plněné houbovou směsí | recept na pokrm z čerstvých hub. Konečně jsme se dočkali a lesy jsou plné hub. Využijme toho a zkuste z nich připravit směs a naplnit  papriky. I když jsem byla na pochybách, hotové jídlo překvapilo a chutnalo nejen mně. Je to jednoduché, poměrně rychlé a ideální na svačinu. Do směsi jsem nakrájela směs holubinek a muchomůrky růžovky (masáky), ale i jiné tvrdší lesní houby se k této úpravě hodí. A pamatujte, že nejlépe chutnají jídla ze směsi různých druhů hub.

Co je potřeba

  • 9 středních paprik
  • 1/2 veky na chlebíčky
  • 200 ml mléka
  • 3 vejce
  • 250 g uzeného masa
  • 1 cibule
  • 2 hrsti čerstvých lesních hub
  • mletý pepř
  • sůl
  • trochu oleje nebo sádla
1

Do mléka zašlehejte 3 celá vejce. Osolte a opepřete. Chlebíčkovou veku nakrájejte na kostičky a namočte do připravené směsi.

2

Na pánev dejte 3 lžíce oleje nebo sádla a osmahněte kousky cibule do sklovita. Přidejte houby a nechte vydusit vodu, která se z nich uvolní. Pak vmíchejte kostky uzeného masa, prohřejte a zahustěte namočenou vekou v mléce s vejci. Nechte vychladnout.

3

Zatímco směs na plnění chladne, připravte si papriky. Paprikám odkrojte vršek a odstraňte semeník a vnitřní lišty. Pak je naplňte připravenou směsí, uzavřete odkrojenou částí a vyskládejte do pekáčku. Ten ještě předtím potřete tukem.

4

Papriky zapečte v troubě při 200 °C. Mělo by stačit 15 minut. Upečené podávejte s chlebem. Studené někomu chutnají více než teplé.

Autor: Mirka K.
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak připravit houbovou paštiku
Jak připravit houbovou paštiku | recept z čerstvých lesních hub. Název houbová paštika je celkem zavádějící, respektuji oficiální název, ale lépe by s…