Přejít k hlavnímu obsahu

Jak zcela a bezezbytku odstranit programy z PC | rady

05. Listopad 2020

Jak zcela a bezezbytku odstranit programy z PC | rady. Většina z nás do svého počítače často instaluje programy, které později přestane používat. Pokud se je rozhodnete odinstalovat klasickým způsobem, v PC po nich zůstanou zbytkové soubory, a co je horší, zbytkové zápisy v registru. Tyto dvě položky zabírají místo na pevném disku a navíc mohou zpomalovat počítač. Jak je tedy zcela odstranit?

Co je potřeba

program Revo Uninstaller (ke stažení na www.slunecnice.cz/sw/revo-uninstaller/)

1

Stáhněte si a nainstalujte program Revo Uninstaller (ke stažení na www.slunecnice.cz/sw/revo-uninstaller/) - je zcela zdarma a přitom velmi výkonný.

2

Spusťte Revo Uninstaller a vyčkejte, až program načte všechny nainstalované programy - poznáte to podle aktivního (vybarveného) tlačítka "ODINSTALOVAT" v horní liště.

3

Najděte, například pomocí vyhledávání v okně programu, již nepotřebný program. Označte jej a pak vyberte odinstalovat - můžete také použít tlačítko odinstalovat na horní liště v okně programu. Poté již postupujte podle pokynů na obrazovce - všechny volby můžete nechat nastavené původně.

4

Pro odinstalaci dalšího programu opakujte krok 3.

Pokud si nejste jisti, jak se daný program jmenuje, můžete použít vyhledávací mód. Jeho tlačítko naleznete opět na horní liště.

POZOR: Vždy odstraňujte jen ty programy, které jste sami instalovali, nebo jste si jejich funkcí zcela jisti. Nesprávné použitím Revo Uninstalleru může zapříčinit nefunkčnost vašeho počítače!

Autor: dolph
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak na čištění registrů | rady
Jak si zpříjemnit dlouhou cestu
Jak a kdy sklízet zahradní bylinky
Jak se vyznat v druzích rýže
Jak čerpat otcovskou dovolenou