Přejít k hlavnímu obsahu

Jak zesvětlit vlasy | rady

Jak zesvětlit vlasy | rady. Změnit barvu vlasů dnes není vůbec žádný problém. Stačí zajít do drogerie a vybrat vhodný odstín. Co když ale chcete vlasy zesvětlit jen o tón či dva? Nebo chcete podtrhnout svou přirozenou barvu? Řešení najdete krom kosmetických výrobků i v přírodě.

Co je potřeba

peroxid vodíku
heřmánek
měsíček
citrón
kořen rebarbory

1

Pro větší zásahy zajděte do kadeřnictví, kde vám vlasy profesionálně obarví nebo zesvětlí. Nedoporučujeme ani domácí použití peroxidu vodíku, kterým si můžete vlasy při neopatrné manipulaci zničit. Pokud se ale nebojíte, kupte si maximálně tříprocentní roztok peroxidu, nalijte ho do rozprašovače a rovnoměrně aplikuje na vlasy. Nechte působit zhruba 15 minut a vlasy důkladně umyjte. V případě potřeby aplikujte víckrát.

2

Blondýnkám zcela jistě pomůže zesvětlující kúra z heřmánku a měsíčku. Zhruba půl hrnku heřmánku a měsíčku dolijeme šťávou ze tří citrónů a přelijeme vroucí vodou. Necháme půl hodiny louhovat a výluh aplikujeme na vlasy. Necháme volně proschnout na slunci. Poté použijeme hydratační péči.

3

Umelte najemno rebarborový kořen, smíchejte s vodou a šťávou z citrónu. Smíchejte v hustší kaši. Vetřete kartáčkem do vlasů a nechte působit zhruba čtvrt hodiny, poté důkladně opláchněte a vlasy hydratujte.

Autor: chiquita
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak pečovat o suché vlasy | rady
Jak zabránit padání vlasů
Jak na vlasové zábaly
Jak se zbavit lupů ve vlasech