1

Málo jídla

Nesnídáte. Pokud se nenasnídáte, máte málo energie a vaše tělo hned od rána začne ukládat do zásob. To, že nesnídáte, se pravděpodobně projeví při obědě, kdy nejspíš sníte větší dávku jídla a co víc – nadbytek tělo uloží do tukových zásob.

Celkově málo jíte. Pokud málo jíte, nemáte dostatek energie na fungování těla. Tělo zase raději začne ukládat na horší časy, místo aby spalovalo.

2

Nedostatečný pitný režim

Pijete málo? Nedostatečný pitný režim způsobuje dehydrataci. Dehydratace vám zpomaluje metabolismus cca o 2%.

3

Držení diet

Držíte diety? Neděláte dobře. Každou dietu si tělo pamatuje a následně opět ukládá tuk do zásoby. Navíc opakování diet situaci zhoršuje.

4

Málo spánku

Nedostatek spánku vám zpomaluje metabolismus. Nedostatek spánku působí negativně na hormonální systém a tedy i na regulaci příjmu potravy a ukládání tuku mezi orgány atd.

5

Málo pohybu a svalové hmoty

Nedostatek pohybu. Pokud nemáte dostatek pohybu a jíte málo bílkovin, máte málo svalové hmoty a pomalejší metabolismus. Protože čím více svalů, tím lepší metabolismus.

Dlouho sedíte. Pokud dlouho sedíte, již po 20 minutách se vám začíná metabolismus zpomalovat.

6

Pesticidy v těle

Můžete mít v těle pesticidy, které dokážou narušit hormonální systém a následně i metabolismus. Proto raději konzumujte kvalitní potraviny, nejlépe bio potraviny.

Tipy
  • Preferujte kvalitní základní potraviny.
  • Udržujte zdravé prostředí ve střevech.
  • Zdravou vyváženou stravou, dostatkem pohybu, relaxací a dobrou náladou můžete předejít zdravotním potížím.
Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
3.666665
Average: 3.7 (3 votes)