Co je potřeba

  • natáčky
  • hřeben
  • lak na vlasy
1

Suché či téměř suché vlasy pročešte a jednotlivé prameny začněte natáčet na natáčky. Prameny vlasů kolem obličeje natáčejte směrem ven od obličeje, jinak vám vlny polezou do očí a bude vám to velmi nepříjemné.

2

Další řadu vlasů natáčejte na natáčkách opačným směrem – směrem k hlavě. Směr natáčení vlasů na natáčky stále střídejte – jednou k hlavě, jednou od hlavy. Vždy se při rozhodování, kterým směrem budete pramen natáčet, řiďte dle natáček u obličeje. Pokud například natáčíte pátý pramen vlasů, platí, že první natáčky umístíte směrem od hlavy, další pramen půjde směrem k hlavě, další pramen od hlavy, další k hlavě a tedy pátý pramen půjde opět od hlavy. Vlasy můžete natáčet i jedním směrem, ale účes a celkový výsledek bude mnohem méně plastický.

3

Nechte natáčky ve vlasech přes noc. Ráno vlasy pročešte hřebenem a vlasy důkladně natupírujte. Pokud tupírování přeskočíte, vlasy vám brzy slehnou a nebudou vypadat tak hezky.

4

Nakonec do vlasů naneste dostatečné množství laku na vlasy, případně fixační vosk, který dodá vlnám dostatek pružnosti a vlny tak vydrží až několik dní v perfektním stavu.

Tipy
  • Vlasy nemusí být nutně čerstvě umyté, aby se výsledek podařil. Naopak doporučuji vlasy den nemýt, vlasy budou mít pro tento účes mnohem lepší texturu.
Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
1
Average: 1 (1 vote)