Přejít k hlavnímu obsahu

Jak připravit cibule plněné žampiony | recept

Cibule plněné žampiony | recept. Cibule je v domácnosti královnou. Její využití je skutečné všestranné. Používá se téměř do každého pokrmu, jako základ omáček, do salátů, pomazánek a jiných specialit. Kromě toho má léčebné i antibiotické účinky. Využijte hodnoty cibule, protože obsahuje mnoho minerálů a vitamínů, a připravte si jednoduchý pokrm cibule plněné žampiony.

Co je potřeba

5 - 6 kusů cibule
máslo
žampiony
10 dkg moravského uzeného
strouhaný sýr

1
Cibule | tip na její využití nejen při vařeníPřipravte si pět nebo šest cibulí. Když je máme takhle pospolu, využijeme cibuli ku prospěchu a ozdravení vzduchu v bytě. Dřív než začnete cibule loupat, vezměte jednu z nich, rozkrojte ji v půli a nechte jen tak v místnosti několik dní. Cítit je jenom chvíli, pak o ní vůbec nevíte. Cibule očistí vzduch od bakterií a škodlivin, které do sebe nasaje. Za pár dní cibuli vyhoďte, v žádném případě ji nepoužívejte.
2
Příprava pokrmuPřipravte si cibule, jednu po druhé oloupejte a omyjte. Dejte cibule do kastrolu a mírně podlijte vodou. Pod pokličkou je poduste asi pět minut, aby trochu změkly. Pak je vyndejte na pracovní prkénko nebo mělký talíř, odkrojte špičku a vydlabejte je. Vnitřky nakrájíme na kostičky a zpěníme na másle.
3
Žampiony očistímeHouby omyjeme, stáhneme z kloboučku vrchní blánu, jde to dobře a nakrájíme na kousky. Nakrájené houby a na kostičky pokrájené moravské uzené (asi 10 dkg) okořeníme a dusíme patnáct minut. Směsí naplníme cibule, posypeme strouhaným sýrem a zapečeme v troubě. Podle velikosti a typu cibule pečeme asi 20 minut. Hotové cibule plněné žampiony jíme s chlebem nebo s jakýmkoliv pečivem.
Autor: Jirina Novakova | Zobrazit autorská práva

Autorské foto: Jiřina Nováková

Hodnocení
Zatím žádné komentáře. Buďte první!

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Jak udělat omeletu s houbami | recept