Co je potřeba

fotoaparát, pohodlné boty,eura, průvodce, mapu města

1

Z letiště se dostanete autobusy, které Vás odvezou do centra města k hlavnímu vlakovému nádraží, kde se také nachází linka metra. Odtud se snadno dostanete kam potřebujete.

2

Najděte si ubytování v blízkosti Piazza del Duomo nebo Via Montenapoleone, které leží v živoucích ulicích se spoustou obchodů a nákupních center. Pokud hledáte levnější ubytování doporučuji hostely, které jsou levné a také se nacházejí v blízkosti centra. Hostely jsou většinou se snídaní a cenově vás pokoj pro dva vyjde do 40 euro.

3

Rozhodně navštivte slavnou katedrálu Duomo, která se nachází na stejnojmenném náměstí. Můžete vystoupat po jejích schodech, nebo si vystát dlouhou frontu na výtah, který Vás vyveze až na střechu této katedrály, odkud se Vám naskytne úžasný výhled na celé okolí.
Na Da Vinciho obraz Poslední večeře se můžete zajít podívat do kostela na Piazza Santa Maria delle delleGrazie. Počet návštěvníků je ale omezen, proto je lepší zajistit si rezervaci.

4

Dalším zajímavým místem Milána je Castello Sforzesco, což je velká pevnost z červených cihel s hradními příkopy a padacími mosty, kde se dnes nacházejí čtyři muzea. Za pevností se nachází velký park, kde se schází místní a pořádají pikniky. Pokud si tedy chcete udělat hezké odpočinkové odpoledne zajděte určitě i sem.

5

Na nákupy si zajděte do úžasného nákupního centra, které leží na Plazza Duomo přímo vedle katedrály. Budova je historickou památkou.

6

Pokud budete unaveni a budete si chtít odpočinout zajděte do Parco Sempione a odpočívejte. Park z roku 1893 ve stylu anglické zahrady je pro to ten pravý.

7

Na oběd si zajděte do místní restaurace a ochutnejte nějaké speciality. Buďte připraveni na to, že Italové obědvají až po 2 hodině odpoledne. Proto nebuďte překvapení, když vám ve 12 hodin nedají najíst..)

Klíčová slova

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
5
Average: 5 (2 votes)