Co je potřeba

- kelímek na závit po krému, make-upu či jiné kosmetice
- štětec
- lepidlo, ideálně lepidlo s lakem
- případně lak
- hedvábný papír, balicí papír
- ozdůbky
- nůžky
- skalpel

Toto je základ.
Je možné krabičku ozdobit organzovou květinou, jinými typy kytiček, olemovat krajkou nebo stuhou, přilepit s korálků nožičky atd.

1

Krabička na závit.
Měla by být umytá, nemastná a čistá.
Pokud je to možné, sundejte nálepky.
Průhlednost, či neprůhlednost není až tak důležitá.
Velikost také.

2

Vymyslete si design krabičky.
Nejjednodušší je, pokud si hedvábný papír natrháte na malé kousíčky, které pak postupně nalepujete kolem dokola celé krabičky.
Plochu si nejprve natřete lepidlem a kousek papíru přilepte. Pak natřete další část a přiložte další kousek papíru. Papírky by se měly překrývat a neodchlipovat.

3

Pokud máte celou krabičku schovanou v hedvábném papíru, nechte doschnout.

4

Zvolte si motiv dekorace. Pečlivě vystřihněte a nalepte. Nejčastěji se volí nalepení motivu na víčko, ale je možné krabičkou ozdobit i po bočních stranách. Opět nechte pak zaschnout. Dbejte na to, aby se papír nekrabatil a neodchlipoval.

5

Pokud nemáte lepidlo s lakem v jednom, je nyní dobré krabičku zalakovat. Můžete použít klasický lak anebo si práci ulehčit lakem ve spreji. Upozorňuji však, že není nejlevnější. V nouzi si vystačíte i s lakem na nehty.

6

Hotovo? Ne ještě ne, vždyť přeci nemáte jak krabičku otevřít. Nyní vezměte skalpel a opatrně ve skoseném úhlu objeďte po lince, kde končí víčko celou krabičku. Nemusíte příliš tlačit, abyste krabičku nepoškodili.
Nyní opatrně otevřete. Okraje můžete zlehka zahladit pilníkem na nehty.

7

Dá se říct hotovo.
Pro kreativce je ještě možné další dozdobení podle vašeho vkusu a vámi zvoleného designu.
Nechte se inspirovat níže přiloženým videem.

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4.25
Average: 4.3 (12 votes)