Přejít k hlavnímu obsahu

Jak správně pít během dne | rady

Jak správně pít během dne | rady. Pitný režim je v dnešní uspěchané době velice diskutovanou záležitostí. Naše tělo je vlastně až ze 70 % složeno z vody. Každý den se z něho dostává ven velké množství tekutin, ať již ve formě moči či potu. Aby náš organismus správně fungoval, tak je důležité mu potřebné tekutiny znovu dodat. Snažte se tedy správně pít, můžete tak předejít pozdějším problémům s ledvinami. Jedním z ukazatelů, že málo pijete, je tmavá barva moči. Vyslyšte tedy své tělo a dopřejte mu to, co potřebuje.

Co je potřeba

vypít 2 až 3 litry tekutin denně

1

Co pít? V ideálním případě je nejlepší vypít až tři litry tekutin denně. Minimum by měli být dva litry, ale ani to mnozí z nás nevypijí. Jestli si myslíte, že když si dáte láhev červeného vína, tak jste splnili pitný režim, tak to jste na omylu. Alkoholické nápoje se do pitného režimu nezařazují stejně jako káva. Nejvhodnější na pití je čistá voda, kterou můžete střídat s čaji. Různé minerální vody jsou také zdravé, jelikož obsahují důležité prvky. Pokud vám samotná voda nechutná, tak se snažte najít kompromis a používat na dochucení šťávu. Džusy jsou kalorické, ale samozřejmě jimi můžete svůj pitný režim splnit. Výborným řešením je džus naředit vodou. Nápoje se dají střídat.

2

Jak často? Důležité je rozložit pití do celého dne. S plněním pitného režimu začněte hned ráno. Jestliže nebudete celý den pít a večer vypijete litr najednou, tak vám to již nepomůže. Noste u sebe neustále láhev s vodou, pomocí níž si můžete i změřit, kolik jste toho vypili. Rozhodně to nepodceňujte.

1. Používejte láhev, díky ní budete přesně vědět, kolik jste vypili tekutin.
2. Jezte ovoce, obsahuje tekutiny (např. meloun je plný vody).

|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak zpracovat hložinky | recepty
Jak využít pupalkový olej