Co je potřeba

Na přípravu salátu z červené řepy:

  • 3 ks červené řepy nevařené
  • kelímek zakysané smetany
  • menší cibule
  • plátkový sýr
  • 1/2 citron
  • sůl
  • lžička cukru
1

Čím přípravu salátu z červené řepy začít? Bulvy červené řepy nejprve oloupeme, omyjeme a nastrouháme na hrubším struhadle. Použijeme řepu syrovou, abychom zachovali všechny vitamíny a hodnoty, které v sobě tato skvělá kořenová zelenina skrývá.

2

Do salátu z červené řepy použijeme také cibuli. Cibuli proto oloupeme a nakrájíme najemno. Dále vymačkáme šťávu z poloviny citrónu. Připravíme si plátkový sýr a nakrájíme ho na nudle, anebo sýr vcelku nakrájíme na kostičky.

3

Suroviny pro salát z červené řepy smícháme se zakysanou smetanou, přidáme ještě trochu cukru a soli a je hotovo. Je to vše rychlé a jednoduché. Jediná pracnější záležitost je oloupání bulvy řepy a strouhání, kdy je pracovní deska trochu potřísněná od barviva řepy. Pokud strouháte červenou řepu na robotu, tak si ušetříte nepořádek.

4

Jiná varianta receptu na salát z červené řepy je: nastrouháme červenou řepu na jemném struhadle, přidáme jemně nastrouhaná jablka, křen podle požadavku na ostrost pokrmu a vše smícháme s majonézou. Takto připravený salát z červené řepy je vynikající příloha k masu, salát z řepy výborně chutná i k pečivu.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4.77778
Average: 4.8 (9 votes)