Co je potřeba

piškoty
rozemleté oříšky
máslo
cukr krystal 200g
skořici 1 lžíce
1x vajíčko
podmáslí 250ml
1x vanička tvarohu
3 kapky vanilkového aroma
2x sáček vanilkového cukru
šťáva z citronu (necelá půlka)

1

V robotu rozdrtíme piškoty na hrubý prášek společně s ořechy, přidáme rozpuštěné máslo a tím vytvoříme hmotu. Hmotu promačkáme v ruce, ať se nám všechny ingredience dobře spojí. Poté ji upěchujeme na dno otevírací dortové formy, kterou zespodu vyložíme pečícím papírem.

2

Celou dortovou formu vytřeme máslem, aby se nám kraje nepřichytily. Troubu si rozehřejme na 180 °C a připravíme si další vrstvu našeho dortu. Tvaroh ušleháme dohladka, přidáme cukr, vanilkové cukry, 1–2 lžíce skořice, 3 kapky vanilkového aroma, šťávu z citronu, podmáslí a na závěr zašleháme vajíčko.

3

Tuto směs nalijeme na sušenkový podklad. Necháme chviličku odstát a poté dort vložíme do trouby. Zhruba po 10 minutách snížíme teplotu na 160 °C a pečeme dalších asi 30 minut. Po celou dobu neotvírejte troubu. Otevřete ji až ke konci pečení pro zkontrolování dortu.

4

Po vytáhnutí z trouby necháme dort pozvolna chladnout, po vychladnutí ho přikryjeme alobalem a vložíme do lednice. Servírujeme s nakrájeným banánem, který zasypeme troškou skořice. Dobrou chuť přeji.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
5
Average: 5 (6 votes)