Přejít k hlavnímu obsahu

Jak uvařit kynuté knedlíky plněné ovocem podle dělenky LK - kytičky

10. Duben 2020

Jak uvařit kynuté knedlíky plněné ovocem podle dělenky LK - kytičky | recept na dietní ovocné knedlíky. Tyto knedlíky ocení zejména ženy, které myslí na svoji postavu, protože to jsou kynuté knedlíky, po kterých se nekyne.

Co je potřeba

220 g hrubé mouky

80 g sójové mouky

15 g droždí

špetka soli a fruktózy (ovocný cukr)

ovoce na plnění (jakkékoliv podle chuti) nebo i dia džem

2 dcl sójového mléka např. Zajíc

1

Do mísy nasypeme mouku, uprostřed uděláme důlek, do něj vložíme rozdrobené droždí, cukr, zalijeme trochou vlažného mléka a na teplém místě necháme vykynout.

2

Po vykynutí přidáme zbylý cukr a mléko a zpracujeme vláčné, hladké těsto. Necháme ho asi půl hodiny kynout.

3

Poté těsto na vále rozdělíme, vyválíme a nakrájíme na čtverečky. Poklademe omytým a dobře osušeným ovocem nebo naplníme džemem a tvoříme kulaté knedlíky.

4

Vkládáme je do vařící, mírně osolené vody a vaříme tak, aby volně plavaly. Po chvíli je vařečkou obrátíme. Vaříme 8 - 10 minut. Po vyjmutí knedlíky propíchneme vidličkou, aby z nich vyšla pára.

5

Při podávání je sypeme mletým mákem, polijeme je sójovým mlékem s příchutí smetany nebo sójovou smetanou. Také si můžeme připravit tvaroh z bílého tofu (rozmixujeme ho dohladka a přidáme med, fruktózu). Navrh nasypeme ořechy.

Knedlík před ukončením vaření vyzkoušíme, zda je již hotový.

Autor: Anonym
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak uvařit smažené ovocné "knedlíky"
Jak uvařit smažené ovocné "knedlíky" | recept na domácí ovocné koblihy. Další recept ze sbírky, který jsem vyzkoušela. Skutečně je (na hodně starém no…
Jak uvařit kuřecí peperonatu | recept
Kuřecí peperonata | recept. Peperonata je původem italská zeleninová příloha k rybám a masu. Peperonata je jednoduchá na přípravu a nepotřebujete na n…