Přejít k hlavnímu obsahu

Jak vyzrát na pylovou alergii | rady

Jak vyzrát na pylovou alergii | rady. Léto máme spojené se sluníčkem, krásnou přírodou, dovolenými, ale v poslední době také čím dál více s alergiemi. Pylovými alergiemi trpí čím dál více lidí, kterým do značné míry znepříjemňuje život, snižuje jejich životní úroveň a kazí chuť do života.
Vznik alergie ovlivňuje nejen genetická dispozice, ale i moderní způsob života, který není ideální.
O tom, jak zvládnout alergii existuje celá řada lékařských doporučení a lékařských metod, avšak není vždy je možné vše realizovat, a tak alergie nakonec stejně dorazí. Přesto se pokusíme pomoci vám, jak letní alergii, co nejsnadněji přežít.

Co je potřeba

dobrá vůle

chuť

znalosti

1

Do oken nasaďte sítě proti pylu. Větrejte brzy ráno anebo večer, kdy je pohyb pylu nejnižší. Doma pak používejte čističky vzduchu, které eliminují pylové alergeny ze vzduchu.

2

Auto

Zapomeňte na příjemný vánek z otevřeného okénka při jízdě automobilem. Místo toho využijte klimatizaci.

3

Vyhněte se procházkám a výletům do přírody, lesů a luk. Po návratu z venku se vždy osprchujte. Nezapomeňte ani na umytí vlasů, protože ve vlasech se pyl drží nejvíce. Pokud je to možné, vyhněte se pobytu venku v průběhu poledních hodin.

4

Udržujte své nosní sliznice vlhké. Pomoci vám přitom může sprej s Vincentkou anebo speciální baňka na laváž nosních dutin. Laváž provádějte ráno a večer a užít na ni můžete Vincentku o pokojové teplotě. Lavážní aplikátor si můžete pořídit v lékárně anebo ve zdravotních potřebách.

5

Lymfodrenáže

Lymfatická masáž má pozitivní účinek na celkovou funkci organismu a je doporučována k řešení celé řady onemocnění. Její očistou získáte zdravý a funkční lymfatický systém, který je schopný efektivně očistit vaše tělo od toxinů, jimiž pro vás alergeny jsou a správné fungování lymfatického systému.

6

Strava

Zdravá strava se zvýšeným obsahem zeleniny je obzvlášť vhodná v období výskytu sezónní alergie. Vyhnout byste se měli všem potravinám, které dráždí a mohou obsahovat pylové částice. Jedná se například o kořeněné potraviny, brambory, citrusové ovoce, med a podobně.

7

Bylinky

Na alergii pozitivně působí i některé bylinky. Jde hlavně o bylinky, které pročišťují organismus. Jde o odvary, které se užívají vnitřně. Bylinkové čaje, které pozitivně ovlivňují odolnost vůči alergiím jsou obvykle zhotoveny z kopřivy, ostropestřce mariánského, lékořice a jaterní čaje.

8

Aromaterapie

Pro zklidnění a zmírnění potíží je vhodná inhalace a aromaterapie. Nejvhodnějším esenciálním olejem k léčbě alergie je 100% eukalyptový olej.

9

Žvýkačky Allermin

V době nejhorší a akutní jsou balíčkem poslední záchrany. Ty, které trápí zuřivé kýchání a oční projevy a nic jiného jim nepomáhá, přesto nemohou být celý měsíc být zavření doma, ale musí normálně pracovat, chodit do školy a podobně, jsou žvýkačky Allermin poslední záchranou. Doporučuji žvýkat vždy, když vyjdete ven anebo víte, že budete muset být v dané oblasti, která vás velice dráždí. Žvýkačky mají rychlý účinek a jsou velice efektivní. Nenechte se odradit jejich cenou, vždy se oplatí mít v kabelce platíčko žvýkaček poslední záchrany. Mohu doporučit mnohaletou zkušeností.

10

Moře doma

O skvělých účincích moře na alergii i astma bylo napsáno bezpočet odborných i jiných stránek. Jenomže Česká republika bohužel žádné moře nevlastní a je tedy u nás těžké zrealizovat pobyt u moře na celé letní období. Přesto pro vás máme tip, jak si moře můžete udělat i doma. Je to zcela jednoduché - využijte k tomu mořskou sůl, nejlépe tu z Mrtvého moře a vytvořte si skvělou relaxační koupel, která bude blahodárně působit i na vaše podrážděné sliznice.

|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak naučit dítě smrkat | rady
Jak naučit dítě smrkat | rady. I banální rýma se může proměnit v pekelný problém, když neumí dítě smrkat. To se pak neobejdeme bez odsávačky, a co si…
Jak předejít rakovině prsu | rady
Jak předejít rakovině prsu | rady. V posledních letech se rakovina prsu objevuje, čím dál častěji a v nižším věku. I když je při včasném podchycení, j…
Jak čistit ucpané póry
Ucpané póry jsou problémem všech lidí bez ohledu na věk nebo pohlaví. Rozdíl je pouze v tom, že někomu se póry ucpávají více a někomu méně. Ucpávání p…
Jak se chránit před sennou rýmou
Alergie postihuje stále více lidí a v negativním smyslu se stala již součástí života. Přehnaná reakce imunitního systému na vlastně neškodné látky, ja…
Jak čerpat energii ze stromů