Přejít k hlavnímu obsahu

Jak na nadívanou pečenou kachnu | recept

13. Listopad 2012

Nadívaná pečená kachna recept. Nadívaná pečená kachna, to je jídlo, které si s radostí můžete jednou za čas určitě dopřát. A tady je na nadívanou pečenou kachnu můj zjednodušený recept.

Co je potřeba

1 kachnu (1-2kg), 200g vařené rýže, drůbeží játra, 1 pórek, 1 jablko, 1 polévkovou lžíci másla, 1 lžíci sekaných ořechů, majoránku, sůl, pepř

1

Z kachny odstraníme tuk, očistíme ji, omyjeme a osušíme. Vnitřek osolíme, opepříme a okořeníme majoránkou. Kachnu necháme uležet v chladu asi půl hodiny. Játra a pórek nakrájíme nadrobno, smícháme s rýží, přidáme prolisovaný česnek, nastrouhané jablko a ořechy a dobře promícháme.

2

Osolíme a opepříme. Kachnu naplníme, zašijeme a vložíme do pekáče tak, aby ležela hrudní kostí dolů. Posypeme solí a pepřem a přikrytou pečeme 50 minut.

3

Obrátíme ji, polijeme vypečenou šťávou, potřeme máslem a odkrytou kachnu upečeme dozlatova.

4

Nadívaná pečená kachna je podle receptu hotová. Teď už zbývá ji jen sníst. Dobrou chuť!

Autor: jakub
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Jak udělat kachnu na pomerančích
Pečená kachna na pomerančích, to je výborná francouzská delikatesa. Postupujte podle pravého receptu na pečenou kachnu na pomerančích, pochutnejte si…
Jak upéct kachnu na jablkách | recept
Kachna na jablkách | recept. Pečená kachna je oblíbeným slavnostním jídlem. Kachní maso je samo o sobě chutné a pokud je dobře připravené, tak i šťavn…