Skopové

Jak uvařit polévku charčo po gruzínsku | recept

Jak udělat jehněčí kolínko po beskydsku | recept

Jak uvařit řeckou musaku s mletým masem a lilkem | recept

Jak připravit Saltimboccu – telecí plátky s parmskou šunkou a šalvějí | recept

Jak připravit jehněčí kotlety | recept

Jehněčí kotlety recept. I když je jehněčí maso velmi zdravé a chutné, nemá v našem jídelníčku své stálé místo. To je ale obrovská škoda. Podívejte se na toto video a naučte se poměrně jednoduchý recept na přípravu skvělých jehněčích kotlet.

Jak připravit marinovaná jehněčí žebra | recept

Marinovaná jehněčí žebra recept. Máte rádi jehněčí maso? Pokud ano, podívejte se na toto video a naučte se připravit výborná jehněčí žebra marinovaná v medovo - česnekové marinádě se zázvorem a rozmarýnem. Zaručeně si pochutnáte!

Jak připravit jehněčí kolínka na červeném víně | recept

Jak připravit ragú z jehněčího a hovězího masa | recept

Ragú z jehněčího a hovězího masa recept. Chcete si připravit chutnou a netradiční večeři? Co třeba jehněčí maso v kombinaci s hovězím? I když příprava ragú může vypadat složitě, pravý opak je pravdou. Pozorně se dívejte a pusťte se do jeho přípravy.

Jak připravit jehněčí kotletu s bylinkovou krustou | recept

Jehněčí maso má přívlastek delikatesní. Mnoho z nás se ho ovšem bojí upravit. Přitom existuje spousta jednoduchých receptů, mezi které se řadí i tento. Naučte se upravit jehněčí kotletu s bylinkovou krustou! Pochutnáte si.

Jak udělat jehněčí plátky na žampionech

Recept nejen pro zdatné houbaře. Pro tento recept budeme potřebovat jehněčí maso a žampiony. Připravíme si totiž jehněčí plátky na žampionech, skvělou dobrotu pro mlsné a vytříbené jazýčky. Dobrou chuť!

Stránky

Sdílet